Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: بجنورد- ایرنا- تشکیل دبیرخانه مجمع مدیران و نخبگان و برگزاری هفته فرهنگی خراسان شمالی در تهران، از جمله پیشنهادهای معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست ستاد....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۲۹۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت

ایسنا/خراسان شمالی چندین پروژه‌ بهداشتی و درمانی خراسان شمالی امروز شنبه(هشتم اردیبهشت ماه) به مناسبت هفته سلامت با حضور دکتر سعید کریمی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کلنگ زنی و افتتاح شد.

 آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک یکی از پروژه هایی بود که امروز کلنگ زنی شد. این بیمارستان در مساحتی به وسعت ۳۰ هزار متر مربع در پنج طبقه و دو فاز در محل سایت پردیس دانشگاه راه اندازی می‌شود. در فاز نخست این پروژه عمرانی با ۱۰۰ تخت احداث می شود که نقشه آن آماده و طراحی شده و در فاز دوم توسعه از ۱۰۰ تخت به ۳۲۰ تخت افزایش خواهد داشت که مطالعه آن در حال انجام است.

بیمارستان مادر و کودک در حال حاضر ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی دارد که فاز مطالعه آن آغاز شده و ۱۰ میلیارد تومان برای مطالعات آن تخصیص پیدا کرده است. ساخت این بیمارستان به یک هزار میلیارد تومان هزینه نیاز دارد.

راه اندازی دستگاه ام آر آی در بیمارستان امام حسن(ع)

دستگاه پیشرفته ام آر آی بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد امروز افتتاح شد. دستگاه پیشرفته ام آر آی این بیمارستان که از پیشرفته ترین و بروزترین دستگاه های کشور است، به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال تهیه شده است که محدودیت تصویربرداری برای افراد با وزن بالا را ندارد.

این دستگاه ام آر آی دومین دستگاه ام آر آی، استان است که در یک سال گذشته در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 با افتتاح این دستگاه، تعداد کل دستگاه های ام آر آی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به سه دستگاه فعال افزایش یافته است.

راه اندازی نخستین سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس خراسان شمالی

دستگاه سی تی اسکن پیشرفته، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی امام حسن (ع) بجنورد از دیگر پروژه هایی است که امروز با حضور معاون وزیر بهداشت راه‌اندازی شد.

این دستگاه نخستین سی تی اسکن فوق‌ پیشرفته ۱۲۸ اسلایس استان است. سی تی اسکن ۱۲۸ اسلایس با مبلغ بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال، یکی از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی دنیاست که با راه اندازی آن، تصویربرداری از عروق کرونر قلب امکانپذیر شده و به تشخیص و درمان بهتر و دقیق تر بیماری های قلبی کمک می کند.

افتتاح همراه سرا و مرکز تصویر برداری دیجیتال در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد 

همراه سرای خیرساز و مرکز تصویربرداری دیجیتال بیمارستان امام علی (ع) نیز از دیگر پروژه هایی بود که به بهره‌برداری رسید. این همراه سرا در زمینی به مساحت ۸۰ مترمربع و اعتباری بیش از ۱۰ میلیارد ریال، توسط خیرین سلامت استان، احداث و تجهیز شده است.

همچنین، رادیولوژی دیجیتال این بیمارستان نیز در زیربنایی به مساحت ۶۰ متر مربع به عنوان یکی از پیشرفته ترین تجهیزات تصویربرداری افتتاح و راه اندازی شد.

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان

عملیات اجرایی مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیا شیروان نیز آغاز شد. این مجتمع با زیر بنای ۴۲۱۱ متر مربع و با اعتبار اولیه ۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • منتخبان کارگری عضو بنیاد ملی نخبگان می‌شوند