Web Analytics Made Easy - Statcounter

تذکر: کاربر محترم! این بخش پایگاه خبری بی‌باک بصورت کاملا آزاد توسط کاربران بارگذاری می‌شود، و انتشار فیلم و صوت در این....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۳۳۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حمله موشکی مقاومت به شهرک‌های اطراف غزه باعث وحشت صهیونیست‌ها شد.

گردان‌های مجاهدین اعلام کرد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است.

روزنامه عبری زبان معاریو و پایگاه خبری عبری والا نیز اذعان کردند که مقامات اسرائیلی قادر به نابودی حماس نیستند.

پایگاه خبری والا بیان کرد که تصویر پیروزی کامل که نتانیاهو وعده آن را داده بود، بین ساحل غزه و شهرک تخلیه شده المطله درهم شکست و پس از گذشت بیش از نیم سال از جنگ، دولت رژیم صهیونیستی هنوز نتوانسته سیاست یا استراتژی مرحله بعد از جنگ را ارائه دهد.

منبع مذکور اشاره کرد که در چنین شرایطی، حماس ثابت و پابرجا مانده و دوباره به قدرت بازگشته است و نتانیاهو بخاطر عدم فروپاشی ائتلاف دولتی خود، از اتخاذ تصمیمات سیاسی سخت خودداری می‌کند و همه را بلاتکلیف نگه داشته است.

در همین راستا، روزنامه عبری زبان معاریو نیز گفت که نتانیاهو، گانتز، گالانت و هرتزی هلیوی توانستند اوضاع را پیچیده کنند و هیچ نگرش راهبردی برای نابودی حماس و حزب الله که شهرک‌های صهیونیستی در شمال را هدف قرار می‌دهد، ندارند، اما خط پایان این اوضاع پیچیده و درهم همچنان دور است زیرا ایران وارد معادله شده است.

همچنین آویگدور لیبرمن رئیس حزب «اسرائیل بیتنا» تاکید کرد که اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی باید برکنار شوند.

وی در ادامه اعتراف کرد: ما نه در مسیر پیروزی بلکه در مسیر ننگ حرکت می‌کنیم.

لیبرمن اضافه کرد: تحولات روز گذشته در جبهه شمالی بسیار مهم‌تر از چیزی است که به آن پرداخته ایم. این تحولات بیانگر عدم مسؤولیت اسراییلی‌ها است.

وی بیان کرد: نظامیان و اسرائیلی‌ها مانند پرنده‌ها در تیررس نیروهای حزب الله قرار گرفته اند.

روز گذشته حزب الله لبنان پایگاه‌ها و مراکز تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در هفت منطقه شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب و موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌های جداگانه درباره این حمله‌ها اعلام کرد: برای اعلام حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شریف و دلاور آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۲:۳۰ ظهر و پس از رهگیری دقیق تحرکات دشمن در پایگاه «المرج» و رسیدن نظامیان و تجهیزات دشمن به مکان مورد نظر، آنها را به صورت مستقیم هدف سلاح مناسب موشکی قرار داده و به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت نوار غزه با ارائه گزارشی از جدیدترین آمار شهدا و زخمی‌های تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به این باریکه طی حدود ۲۰۰ روز گذشته خبر داد.

در این گزارش آمده است: تعداد شهدای فلسطینی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۱۲ تن افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، تعداد زخمی‌ها در این باریکه به ۷۶ هزار و ۸۳۳ تن رسیده است.

وزارت بهداشت نوار غزه تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست طی ۲۴ ساعت گذشته دست کم چهار کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی انجام داده‌اند که در جریان آنها ۴۲ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۳ تن دیگر زخمی شده‌اند.

هنوز صدها تن از شهدا و زخمی‌های فلسطینی در زیر آوار خانه‌های ویران شده در اثر حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند و تعداد زیادی نیز مفقود شده‌اند.

کد خبر 6082858

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین
  • یک افزودنی جالب به آب آشامیدنی/ از کاهش وزن تا پوست سالم(+روش تهیه)
  • ببینید | نجات یک گربه از سیل!
  • ۱۰ فیلم ترسناک برتر سال ۲۰۲۳
  • اولین تصاویر از اضطراب و وحشت عجیب امروز اصفهانی‌ها!
  • وحشت صهیونیست‌ها از بازدارندگی هسته ای ایران
  • (تصاویر) ترس و وحشت مانع از کارزار انتخاباتی در مانیپور
  • ببینید | لحظه عبور موشک‌های روسی از روی سر اوکراینی‌ها؛ مردم به وحشت افتادند
  • لیمو یک عنصر مهم برای کاهش وزن است
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار