Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنری کسینجر از «عصر ترامپ» می گوید: بخش بزرگی از پدیده ترامپ واکنش طبقه متوسط آمریکا به قشر روشنفکر و جامعه دانشگاهیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۳۴۳۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود

حسینی در جمع دانشگاهیان کرمان گفت: بسیاری از مسوولان دولت اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند و این موضوع نشان می‌دهد که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه نیست.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رییس جمهور شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: علم یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

وزیر اسبق ارشاد با بیان اینکه شهید مطهری شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان کرد: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شبهات بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد و همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم.

نماینده اسبق مردم رفسنجان در مجلس با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم چرا که آغازی است بر سایر تحولات جهانی، بیان داشت: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت موشکی و پهبادی بکار گرفته شد.

حسینی با بیان این مطلب که همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است.

شایان ذکر است مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه، استاندار کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری /بعد عمری رادیکالیسم به کسانی رسیده که نان فحش دادن به آنها را سر سفره خود برده بود
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا