Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@12:37:27 GMT

ساخت سرویس بهداشتی در ابرسج+تصاویر

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۳۵۴۲۳۳

به همت حوزه بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری سرویس بهداشتی و حمام برای یکی از نیازمندان روستای ابرسج شاهرود ساخته شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۳۵۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلایلی برای دست داشتن اوکراین در حمله به مسکو وجود دارد

دبیر شورای امنیت روسیه دخالت اوکراین در حمله تروریستی در حومه مسکو را رد نکرد، سرویس امنیت فدرال روسیه هم شواهدی دارد که در اوکراین منتظر مهاجمان بودند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، نیکولای پاتروشیف، دبیر شورای امنیت روسیه در مصاحبه با برنامه مستند تلویزیونی «مسکو.کرملین. پوتین»، اعلام کرد که دلایل بسیاری وجود دارد که نشان می دهد اوکراین در پس حمله تروریستی در سالن کنسرت تالار شهر کروکوس قرار دارد؛ اطلاعات دقیق‌تر در این خصوص بعدا ارائه خواهد شد

او در پاسخ به سوالی درباره احتمال دخالت کی‌یف در حمله تروریستی، گفت: «دلایل زیادی در این رابطه وجود دارد. کمیته تحقیقات روسیه داده‌های موجود را مطالعه و تجزیه و تحلیل خواهد کرد و اطلاعات در این زمینه را ارائه خواهد کرد.»

پاتروشیف افزود: هم سرویس‌های ویژه و هم سازمان‌های مجری قانون - در حال جمع آوری اطلاعات هستند و به موقع در مورد آن صحبت خواهند کرد

در اوکراین منتظر مهاجمان حمله تروریستی بودند

در این برنامه مستند، الکساندر بورتنیکوف، مدیر سرویس امنیت فدرال روسیه  (FSB) نیز یادآور شد که در اوکراین در انتظار عاملان این حمله تروریستی بودند. به گفته او، آنها «می‌خواستند مهاجمان را در آنجا به عنوان قهرمان بپذیرند».

این مقام امنیتی افزود: »گروه جنایتکاران قصد رفتن به خارج از کشور را داشتند و دقیقا می‌خواستند وارد خاک اوکراین شوند. طبق اطلاعات اولیه عملیاتی ما، آنها در آنجا مورد انتظار بودند و هدف این بود که به عنوان قهرمان از این افراد استقبال شود»

به گفته او، اطلاعات در این زمینه در حال نهایی شدن است.

مدیر  سرویس امنیت فدرال روسیه همچنین افزود که ایالات متحده اطلاعات کلی در مورد احتمال وقوع حملات تروریستی در این کشور را به مسکو مخابره کرده بود و طرف روسی این مسئله را مورد توجه قرار داده بود.

هنوز سفارش دهنده حمله تروریستی شناسایی نشده است

الکساندر بورتنیکوف در پاسخ به سوال دیگری یادآور شد: کسانی که دستور حمله تروریستی در حومه مسکو را صادر کردند، هنوز شناسایی نشده اند. او اطمینان داد که سرویس امنیت فدرال تمامی اقدامات لازم  برای شناسایی سازمان دهندگان این جنایت را انجام خواهد داد. به گفته او، تاکنون به طور فعال با 11 فرد بازداشت شده در این ارتباط کار می‌شود و دایره همدستان شناسایی شده در حال گسترش است.

روسیه مواضع آمریکا در مورد تحقیق در مورد حمله تروریستی را مغرضانه می‌داند

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز گذشته اعلام کرد که مقامات مسکو موضعگیری ایالات متحده در مورد تحقیق در مورد حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در حومه مسکو را آشکارا مغرضانه می‌دانند. به گفته او، واشنگتن آشکارا در تلاش است تا اوکراین را از این حمله دور نگه دارد.

زاخارووا به خبرنگاران گفت: «آنها خودشان را افشا کردند. آنها شروع به فریاد زدن کرده و مایلند تحقیقاتی در این زمینه انجام نشود، و تلاش می‌کنند تا اوکراین را از حمله دور کردند. تعهد و تلاش آنها در این ماجرا کاملاً مشخص است.»

این دیپلمات تاکید کرد که اگر آمریکا هیچ گونه سوگیری و دخالتی در این حمله تروریستی نداشت، نیاز به تحقیق، بررسی و ارائه حقایق را ضروری می دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه با ابراز بی اعتمادی به سخنان مقامات آمریکایی در مورد عدم دخالت اوکراین در حمله تروریستی در کروکوس  یادآور شد: این مقامات واشنگتن، لندن، برلین، پاریس و ورشو بودند که در سال‌های 2013 تا 2014 افراط‌گرایان را در کی‌یف تشویق به انقلاب کرده و بین  شورشیان پول و کلوچه و غیره توزیع می‌کردند.

داعش یا اوکراین؛ چه کسی پشت جنایت وحشتناک در مسکو استواکنش آمریکا و ناتو به حمله تروریستی مسکو/ عزای ملی در روسیهسرویس امنیت روسیه: عاملان حمله مسکو با اوکراین تماس داشتند

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • سفر مقام اطلاعاتی روسیه به کره شمالی
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • نظارت مستمر بر سرویس‌های بهداشتی استان در محور‌های مواصلاتی گردشگری
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • چه کنیم حمام و سرویس بهداشتی همیشه خوشبو باشد؟
  • بعد از سرقت گوشی چه کار کنیم؟
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • دلایلی برای دست داشتن اوکراین در حمله به مسکو وجود دارد
  • اجرای ۱۵۰۰ فقره بازدید نظارتی در کرمانشاه/ ۵۵ واحد تشویق شدند