Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سالروز چهارشنبه خونین محور بجنورد- گلستان موسوم به جاده مرگ 2 سال گذشت و این در حالی است که طی 2 سال گذشته تاکنون تنها 20 کیلومتر از این....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۳۶۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند

 مرکز حقوق بشری «عین الانسانیه» (وابسته به دولت صنعاء) امروز دوشنبه جدیدترین آمار از تلفات ناشی از حملات ائتلاف سعودی-آمریکایی به مردم یمن را منتشر کرد.

بر اساس بیانیه منتشره از سوی این مرکز حقوقی، در جریان ۹ سال تجاوز ائتلاف سعوی-آمریکایی به یمن، ۱۸ هزار و ۳۸۱ نفر شهید و ۳۱ هزار و ۶۴۴ نفر هم زخمی شدند. در جریان این حملات، چهار هزار و ۱۲۳ کودک شهید و ۴ هزار و ۹۹۲ کودک هم زخمی شدند.

به گفته مرکز عین، در جریان حملات این ائتلاف، ۱۵ فرودگاه، ۱۶ بندر و ۳۵۴ نیروگاه برق هدف قرار گرفته است.

ائتلاف سعودی-آمریکایی همچنین ۶۱۳ هزار و ۹۹۲ منزل مسکونی، ۱۸۶ مرکز دانشگاهی، هزار و ۸۴۳ مسجد، ۳۹۳ مرکز گردشگری و ۴۲۷ بیمارستان را هدف قرار داده است.

سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن هم اسفند ماه گذشته، آماری از جنایات ائتلاف مذکور ارائه کرد و گفت: شمار حملات صورت گرفته از سوی جنگنده‌های ائتلاف به بیش از ۲۷۴۳۰۲ حمله می‌رسد که ۵۹ حمله آن در طول یک سال اخیر صورت گرفته‌است.

سریع همچنین خبر داد: نیرو‌های ما نیز طی این نبرد، بیش از ۱۳۲۲۹ عملیات نظامی انجام داده‌اند که از این میزان، ۶۷۰۲ عملیات تهاجمی و ۶۵۲۷ عملیات برای مهار و شکست حملات تهاجمی و پیشروی‌های دشمن صورت گرفته است. 

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن خاطر نشان کرد: نیروی موشکی ما ۱۸۲۸ عملیات نظامی انجام داد که از این میزان، طی ۱۲۳۷ عملیات، تجمع‌های دشمن در داخل خاک یمن هدف قرار گرفت. ۵۸۹ عملیات موشکی نیز برای هدف قرار دادن اهداف دشمن در خارج از جغرافیای یمن و در عمق خاک سعودی و اماراتی صورت گرفت.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش ۹ نفر در تصادف خونین محور دامغان - جندق
  • قوی ترین مکمل غذایی و دارویی در طول روز | نیازی به مصرف ناهار و شام نیست + درمان قند خون در 28 روز
  • نخستین سالگرد درگذشت استاد سمیعی گیلانی
  • (تصاویر) سومین سالگرد درگذشت آزاده نامداری
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • پست احساسی بهنوش بختیاری برای آزاده نامداری
  • 5 مصدوم در اثر واژگونی خودرو در جاده اردبیل - نمین
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار نفر شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند
  • نهمین سالگرد آغاز جنگ علیه یمن؛ بیش از ۱۸ هزار شهید و ۳۱ هزار نفر زخمی شدند
  • یک فوتی در حادثه رانندگی در شهرستان طبس