Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراذل و اوباش طرفدار دو تیم نانسی و فاینورد روتردام پس از مسابقه جنجالی با هم قرار گذاشتند تا در یک منطقه جنگلی به نزاع بپردازند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۳۶۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی

جنبش تحریم رژیم صهیونیستی موسوم به BDS گرچه سال هاست در کشور‌های مختلف فعالیت دارد، اما پس از شروع جنگ غزه در هفتم اکتبر و آغاز نسل کشی فلسطینیان به صورت فعال‌تر در حال تبلیغ برای هدف قرار دادن شرکت‌های وابسته یا طرفدار اسراییل است. 

به گزارش الجزیره، جنبش تحریم اسراییل امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: فعالان طرفدار فلسطین جلسه سهامداران شرکت بیمه‌ای ایکس‌ای AXA را در پاریس مختل کردند و از این شرکت خواستند دارایی‌های خود را که به نظام آپارتایدی اسراییل دامن می‌زند، واگذار کند. 

این فعالان یک دیوار کاذب به ارتفاع ۲ متر و ایستگاه بازرسی ساختگی بیرون محل برگزاری جلسه سهامداران این شرکت بیمه ایجاد کردند تا این امر تداعی کننده سیستم آپارتایدی اسراییل برای کنترل فلسطینیان باشد، موضوعی که بیمه AXA تامین کننده مالی آن است. 

شرکت بیمه AXA یکی از سرمایه گذاران در بانک هاپوئلیم، از بانک‌های بزرگ سرزمین‌های اشغالی است که براساس اعلام نهاد‌های حقوق بشری از تامین کنندگان مالی اصلی شهرک سازی‌های غیرقانونی در کرانه باختری محسوب می‌شود. 

این بیانیه تاکید دارد: شرکت بیمه AXA نمی‌تواند سکوت کرده و برای فرار از مسئولیت خود دروغ بگوید. حتی بهترین مدیر روابط عمومی نیز نمی‌تواند ریاکاری این شرکت بیمه و ناکارآمدی سیاست آن در زمینه حقوق بشر یا مبارزه با تغییرات آب و هوایی را پنهان کند. 

تاکنون چندین شرکت غربی به دلیل سرمایه گذاری یا حمایت از اسراییل هدف تحریم‌های مردمی قرار گرفته اند. شرکت مک دونالد، غول رستوران‌های زنجیره‌ای در جهان پس از آنکه شعبه سرزمین‌های اشغالی آن از ارائه غذای رایگان به سربازان صهیونیست خبر داد، هدف تحریم‌های شدید در کشور‌های اسلامی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نانسی پلوسی: نتانیاهو باید استعفا کند
  • نانسی پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است و باید استعفا کند
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • روتردام در مسیر کاهش مصرف مواد خام تا سال ۲۰۳۰
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • اژه‌ای: همیشه طرفدار برگزاری دادگاه علنی و انتشار محتوای آن‌ها بوده‌ام