Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص استفاده از کارآگاهان زن در بدنه پلیس آگاهی گفت: بسیاری از کارآگاهان زن در پرونده هایی که مال باخته یا مقتول، خانوم هستند، ورود....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۳۸۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل کارتن‌خواب‌ طرد شده در پاتوق معتادان نظام‌آباد

مرد کارتن‌خوابی که به‌خاطر اعتیاد از خانه طرد شده بود، در پاتوق معتادان نظام‌آباد به قتل رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، چندی قبل کشف جسد مرد میانسالی در خیابان حیدری ابتدای محله نظام‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد. با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد مرد حدوداً 60 ساله‌ کارتن‌خوابی مواجه شدند که بر اثر خفگی به قتل رسیده بود، بررسی‌های اولیه نیز نشان‌ می‌داد که فقدانی مقتول توسط خانواده‌اش در پلیس آگاهی ثبت شده است.

یکی از اعضای خانواده مرد میانسال در جریان تحقیقات مدعی شد که مقتول به مدت 15 سال به‌خاطر اعتیاد از خانه طرد شده و با افراد کارتن‌خواب در پاتوق خود واقع در نظام‌آباد زندگی می‌کرده است.

دختربچه 10ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!

کارآگاهان در این شاخه از تحقیقات به سراغ پاتوق مورد نظر رفتند که 2 مرد معتاد در آنجا مدعی شدند مقتول را آخرین بار با فردی به نام مــازیار دیده‌اند که قصد داشتند تا با یکدیگر مواد مصرف کنند که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت!

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات مهم، با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی مخفیگاه مــازیار را در جنوب تهران شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس مرد جنایتکار را در یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

متهم در بازجویی‌های اولیه خیلی زود به جرم قتل مرد 60 ساله اعتراف کرد و گفت: مشغول کشیدن موادمخدر بودیم که ناگهان توهم زدم مرد میانسال قصد دارد من را به قتل برساند؛ به‌خاطر همین موضوع کنترل خود را از دست دادم و با دستانم آنقدر گلویش را فشار دادم تا به قتل برسد. پس از ارتکاب جنایت فرار کردم و دیگر به پاتوق نرفتم اما خیلی زود توسط پلیس دستگیر شدم.

به گزارش تسنیم، با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای سیر مراحل قانونی پرونده به زندان اعزام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری میلیاردی با شگرد نفوذ در سفارتخانه‌ ها و اخذ ویزای کشورهای اروپایی
  • افشای پرونده قتل مردی جوان در بشکه اسید
  • قتل کارتن‌خواب‌ طرد شده در پاتوق معتادان نظام‌آباد
  • سرنوشت تلخ و هولناک مرد گمشده
  • قتل پسر جوان در درگیری خیابانی
  • کلاهبرداری با اخذ ویزا
  • دستگیری فرد مدعی نفوذ در سفارتخانه‌ها برای اخذ ویزا
  • قتل پسر جوان طی درگیری خیابانی
  • سرنوشت هولناک مرد گمشده
  • قاتل در دام پلیس یزد