Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- رئيس اداره درآمد منطقه 22 خبر داد: طبق برنامه ريزي هاي صورت گرفته شهرونداني که تا پايان آذرماه نسبت به پرداخت عوارض معوقه خود اقدام نمايند، از تسهيلات....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۳۸۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار زهک گفت: ساخت کارخانه نوآوری و توسعه شرکت‌های دانش بنیان و طرح هر روستا یک کارگاه تولیدی از برنامه‌هایی خواهد بود که امسال در این شهرستان اجرایی خواهد شد.

حسن دهمرده امروز سه شنبه در دیدار نوروزی با دهیاران و مدیران شهرستان زهک اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بسیار هوشمندانه راهبرد دولت در سال جدید را تبیین نمودند و اولویت اول دولت در سال جدید نیز مساله تولید خواهد بود و در این خصوص همه ظرفیت ها را بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: سمینار فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان زهک را با حضور سیستانیان مقیم تهران، مشهد، زاهدان به زودی برگزار خواهد شد و دهیاران نیز مکلف شدند در قالب طرح هر روستا یک واحد تولیدی متناسب با ظرفیت های روستای خودشان با نگاه به مشاغل کم آب، واحدهای تولیدی را راه اندازی کنند.

فرماندار زهک تصریح کرد: مشوق هایی از قبیل واگذاری زمین رایگان، تسهیلات ارزان قیمت و تکمیل زنجیره نیز از برنامه های دولت برای ایجاد جهش تولید در سالجاری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • اعطای نشان افتخار به بازیکنان تیم ملی فوتبال گرجستان
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • فعالیت شبانه روزی ۸۲ اکیپ عملیاتی برای تامین برق پایدار در ایام نوروز
  • آمادگی توزیع نیروی برق فارس، برای تامین برق مطمئن و پایدار در ایام نوروز
  • اشتغال بوشهری‌ها در پارس‌جنوبی به ۴۲ درصد رسید
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • گزارشگر سازمان ملل: اسرائیل از مجازات فرار می‌کند
  • پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی بوشهر