Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@23:11:28 GMT

تعطیلی برخی مدارس مازندران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۴۳۹۰۴۵

مدارس مناطق کوهستانی شهرهای بهشهر، نکا، گلوگاه، کلیه مدارس روستایی سوادکوه، منطقه صعب العبور از کوهپایه سرا به بالای بندپی شرقی، مدارس ابتدایی روستای سوادکوه برای فردا تعطیل اعلام شده....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۴۳۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه

فرماندار سوادکوه از جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای اخذ رای در دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: البته در برخی محل‌های اخذ رای مثل مسجد بر اساس تعداد آرای دوره قبل می‌توانیم صندوق الکترونیکی را به دو یا سه صندوق افزایش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، رمضان غلامی اِواتی؛ فرماندار شهرستان سوادکوه در گفت و گو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ما تمام الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: در حوزه انتخابیه ما انتخابات دور دوم مجلس در نقاط شهری و روستایی تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، دستگاه احراز هویت مثل دوره قبل خواهد بود اما صندوق‌ها الکترونیکی است، به این صورت که روش لمسی بوده و عکس کاندیداها به صورت لمسی انتخاب و کلید سبز تائید نیز بعد آن انتخاب و رای داده می‌شود.

وی افزود: آموزش‌های لازم و مهم برای نمایندگان فرماندار و کاربران داده شد حتی کاربران انفرادی آموزش دیده‌اند، در نماز جمعه، مسجد و روستاها نیز آموزش دادیم و به صورت آزمایشی نیز انجام شد تا مشکلی برای روز انتخابات نداشته باشیم.

غلامی اواتی داشتن یکی از چهار موارد کارت ملی، پاسپورت، گواهی نامه و شناسنامه را برای روز انتخابات لازم دانسته و بیان کرد: یکی از این چهار مورد حتما برای احراز هویت به همراه داشته باشند، بعد احراز هویت و اسکن مدرک کارتی به فرد داده می‌شود که کد او محسوب شده و با آن کد در صندوق الکترونیکی مجاز به رای دادن است و بعد رای کارت را تحویل کاربر داده و کارت ملی خود را تحویل می‌گیرند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه تعداد صندوق‌های الکترونیک در سوادکوه را همانند دوره قبل عنوان کرد و افزود: تعداد صندوق‌ها همانند دوره قبل 59 صندوق است همچنین بنا به تشخیص ما در برخی محل‌های اخذ رای مثل مسجد بر اساس تعداد آرای دوره قبل می‌توانیم صندوق الکترونیکی را افزایش دهیم البته دستگاه احراز هویت افزایش نمی‌یابد اما صندوق الکترونیکی را می‌توان در مکان‌ها باتوجه به جمعیت و تعداد آرای دوره قبل به دو یا سه صندوق افزایش داد.

غلامی اواتی از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و یادآور شد: بعد 13 فروردین جلسات هیئت اجرایی و هماهنگی نظارت برگزار، آموزش‌های لازم داده و آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات را داریم، تبلیغات هم شروع شده و بحث نظارتی هم انجام می‌شود تا بتوانیم روز جمعه یک انتخابات خوب و سالم را رقم بزنیم.

فرماندار سوادکوه سلامت انتخابات را مهم برشمرد و تصریح کرد: سلامت انتخابات برای ما مهم است و طی جلسه‌ای که با نمایندگان فرمانداری برگزار کردیم تاکید داشتیم صیانت از آرای مردم و سلامت انتخابات مهم است و بی‌طرفی در انتخابات به عنوان یک اصل باید سرلوحه همه نمایندگان فرمانداری و عوامل اجرایی باشد کسی هم که انتخاب می‌شود به عنوان منتخب مردم برای ما قابل احترام است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه با ۱۳ مصدوم
  • واژگونی مینی بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۰ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی مینی‌بوس در محور سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور سوادکوه با ۱۰ مصدوم
  • واژگونی مینی‌بوس در جاده سوادکوه ۱۳ مصدوم برجا گذاشت
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد