Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: دیوان عالی کشور حکم اعدام «بابک زنجانی» را لغو کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۴۴۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان ضمن قدردانی از همراهی خیران و حامیان با کمیته امداد در طول سال و به ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در سال‌جاری در ماه مبارک رمضان چهار هزار و ۸۵۵ فرزند به حامیان زنجانی واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان به پویش به عشق علی (ع) برای جذب حامی اجرایی شد، تصریح کرد: بر این اساس تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیده است.

صالحی با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: تلاش می‌کنیم با اجرای این طرح که برگرفته از سیره اهل بیت (ع) و آموزه‌های دینی در حوزه دستگیری از گروه‌های نیازمند و اثرگذار در تأمین هزینه‌های جامعه هدف این طرح است، خیرین جدیدی حامی فرزندان عزیز معنوی تحت حمایت این نهاد شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از سال ۷۸ در حال اجراست، افزود: در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنها اقدام می‌کنند.

وی گفت: هم‌استانی‌های عزیز برای مشارکت در پویش به عشق علی (ع) می‌توانند با ارسال عدد ۰۲۴ به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به درگاه اینترنتی کمیته امداد امام(ره) به آدرس ekram.emdad.ir در این پویش معنوی مشارکت داشته باشند.

کد خبر 744359

دیگر خبرها

  • اعدام هولناک 400 فلسطینی در بیمارستان شفا غزه
  • گور جمعی در محوطه بیمارستان شفا+فیلم
  • تعداد حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • نیکی مظفری و بهنام شرفی در «مرگ با طعم نسکافه» همبازی شدند
  • اعدام سوداگر مرگ در اردبیل
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • سوداگر مرگ در اردبیل اعدام شد
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسیدند
  • حامیان زنجانی به ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر رسید
  • تجمع زنجانی ها در حمایت از حمله ایران به رژیم اسراییل