Web Analytics Made Easy - Statcounter

درحالی که در روزهای گذشته خبر حادثه دردناک برخورد دوقطار موجب ایجاد موجی از اندوه در افکار عمومی شده و حتی موجب عذرخواهی و استعفای مدیرعامل شرکت راه‌آهن شد، بررسی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۴۸۰۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر خود در نوار غزه اعتراف کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اذعان کرد یک نظامی دیگر این رژیم در نبردهای منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه کشته شده است.

بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این نظامی گروهبان تیپ گعفاتی است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تاکنون تنها به هلاکت ۵۹۷ نظامی خود در غزه و ۲۵۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اذعان کرده است.

چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

کد خبر 6063842

دیگر خبرها

  • (عکس) دره‌ای حیرت انگیز با تصاویر رویایی؛ به صحنه هنرنمایی طبیعت برویم
  • (ویدئو) تصاویری حیرت‌انگیز از نحوه شکار مارماهی توسط یک ماهی غول‌پیکر
  • آمار تلفات ناشی از تصادفات نوروزی استان تهران
  • (ویدئو) ترفندی حیرت‌انگیز برای درست کردن شمعی که تا ابد روشن می‌ماند!
  • تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ریلی و جاده‌ای ایران و پاکستان
  • کاهش ۱۵درصدی تصادفات و سوانح رانندگی در شیروان
  • کلات مند اثری حیرت‌انگیز در دل کوه‌های دشتی مقصد گردشگران استان بوشهر
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • دره‌ای حیرت انگیز با تصاویر رویایی/ به صحنه هنرنمایی طبیعت برویم
  • کشف حیرت‌انگیز شبح کوسه در اعماق دریا (فیلم)