Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان-ایرنا- آیین عزاداری 28 صفر،سالروز رحلت جانگداز پیامبر اسلام (ص) و شهادت حسن مجتبی(ع) روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور با حضور قشرهای مختلف مردم و مسولان در خور و....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۴۹۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسازی و آسفالت آزادراه پیامبر اعظم(ص) در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی «جبارعلی ذاکری»، امروز در حاشیه افتتاح پویش «چشم به راهیم» ۱۴۰۳ در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بزرگترین مشکل در حوزه تردد استان وضعیت آسفالت و روسازی آزادراه پیامبر اعظم است، گفت: با توجه به عدم واگذاری این آزادراه از سوی سرمایه گذار به سازمان راهداری، در ۲ سال گذشته از این مسیر به صورت مناسب نگهداری نشده است.

وی اظهار کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، مصوبه‌ای برای روکش و آسفالت این آزادراه از طریق بانک ملی به عنوان سرمایه گذار اخذ شده است و روسازی و روکش آسفالت این مسیر از اردیبهشت سال آینده آغاز و تا پایان شهریور بخش اعظمی از این پروژه اجرا می‌شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه در سطح استان ۵۶ مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی وجود دارد، افزود: وضعیت این مجتمع‌ها در مسیر آزادراه پیامبر اعظم در شان مردم و مسافران نیست و برای ارایه خدمات به آنان، برنامه ریزی شده در سال ۱۴۰۳ در نزدیکی این مجتمع‌ها و ورودی و خروجی شهر‌ها مجتمع‌های در خور شان مردم احداث شود.

ذاکری، ادامه داد: مجوز لازم برای ساخت ۱۷ مجتمع جدید در استان صادر و کار ساخت آن‌ها آغاز شده و همزمان با اجرای پویش چشم به راهیم، سه مجتمع جدید به بهره برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: در سال آینده نیز ۹ مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای ایجاد رفاه و آسایش برای رانندگان و مسافران در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • دعای بدون عمل سرانجامی ندارد
  • وجود پیامبر و رهبر، نقش بسزایی در جلب امدادهای غیبی خداوند دارد
  • پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به‌مناسبت سالروز ملی شدن صنعت نفت
  • مراسم سالروز شهادت «سلطان سید جلال‌الدین اشرف» برگزار می شود
  • گل‌آرایی نوروزی حرم رضوی با ۲۰۰ هزار شاخه گل انجام شد
  • عامل سعادت انسان تفکر در زندگی معنوی است
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امیرالمومنین علی(ع) در پیاده‌راه فرهنگی رشت
  • برگزاری مراسم عزاداری امام علی(ع) در پیاده راه فرهنگی رشت
  • روسازی و آسفالت آزادراه پیامبر اعظم(ص) در سال جدید
  • سالروز بمباران شهرستان شازند توسط رژیم بعث عراق