Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج - ایرنا- مشاور فرهنگی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نهادینه کردن سیره، آداب و سبک زندگی ساده‌زیستی و کراکت انسانی پیامبر اسلام (ص) بهترین الگوی موفق برای یک زندگی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۰۹۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح یکشنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در زمانه‌ای به پیروزی رسید که دو جبهه شرق و غرب علی رغم اختلافات چون دو بال یک قیچی برای نابودی اسلام تلاش می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان‌کرد: لیبرال دموکراسی و کمونیست عزم برای نابودی دین داشتند ولی در همان زمان یک انقلاب با نام اسلام به پیروزی رسید.

عبادی با تأکید بر اینکه در آن زمان شکنجه گاه‌ها فعال بود، یادآور شد: در دوره پهلوی بسیاری از انسان‌های مفید و تأثیرگذارِ در میان مردم را به شهادت می‌رساندند و امام (ره) نیز در تبعید بود.

وی با اشاره به اینکه امام (ره) به پیروزی انقلاب و نهضت مردم ایمان داشتند، ادامه داد: در حقیقت پیروزی انقلاب اسلامی یک کار خدایی بود که با رهبری پیامبرگونه امام (ره) به نتیجه رسید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پایگاه دفاع از اسلام است، گفت: ما نیروی نظامی جدا نداریم بلکه سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و … همه در راستای دفاع از ایران و انقلاب تلاش می‌کنند.

عبادی با بیان اینکه پاسدار ما نه به عنوان یک مأموریت کاری بلکه در راستای عقیده خود با دشمن مبارزه می‌کند، یادآور شد: پاسداری یک افتخار است.

وی گفت: دنیا متعجب از عملیات وعده صادق نیروهای نظامی ما است چرا که موشک و پهپادهای ما از لایه‌های هفت گانه پدافند دشمن گذشت.

کد خبر 6084095

دیگر خبرها

  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • سلامت نوجوانان و جوانان یکی از ضروریات نظام سلامت است
  • ارائه الگوی صحیحِ مستندهای موفق رادیویی
  • طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی» اجرایی می‌شود
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است
  • رونمایی از کتاب پیامبر رحمت در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • لایحه عفاف و حجاب در پیچ و خم تصویب توسط آقایون/ انصاری‌راد: اجرای طرح حجاب نباید موجب توهین به پیامبر اسلام (ص) شود
  • هر کدام از ما قهرمان هستیم
  • ۱۲ گام برای زندگی سالم، به سبک ایرانی‌ها