Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این ویدئو، زمزمه صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط رهبر معظم انقلاب را در حرم مطهر رضوی مشاهده می‌کنید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۱۶۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»

مدیر اجرایی شانزدهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری «آه و آهو» در کاشان گفت: شانزدهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری«آه و آهو» از جمله برنامه‌های جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) با ۱۰۰ عنوان برنامه متنوع و کیفی برای تمام گروه‌های سنی به‌ویژه کودک، نوجوان و جوان در دهه کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، روح‌الله توکلی عصر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: شاخصه کیفی، معرفتی و بصیرت‌افزایی این جشنواره برگزاری ۱۱ همایش متنوع و متناسب تمامی اقشار با سخنرانی کارشناسان و استادان برجسته کشوری در حوزه‌های مختلف به مدت ۱۱ شب از جشن میلاد حضرت معصومه (س) با آئین افتتاحیه و آئین اختتامیه در شام روز میلاد امام رضا (ع) است.

وی با تاکید بر اجرای آئین افتتاحیه جشنواره ملی فرهنگی هنری «آه و آهو» در کاشان در شامگاه ۲۱ اردیبهشت، روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر با ویژه برنامه‌های متنوع گفت: آئین افتتاحیه با حضور خادمان حرم رضوی و میهمان ویژه مراسم علیرضا اسماعیل‌زاده مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی، سخنرانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، ورود پرچم حرم رضوی و آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، اجرای گروه فرشتگان رضوی از آموزشگاه دکتر حسابی و مدرسه زهرای اطهر (س)، اهدای گل به دختران به مناسبت روز دختر برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی شانزدهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری «آه و آهو» در کاشان تصریح کرد: جشن کودکان رضوی، همایش بزرگداشت مقام امامزادگان بقاع متبرکه و تقدیر از خادمان نمونه، همایش خانواده رضوی، همایش گوهرشاد ویژه بانوان، همایش انتظار مهدوی و امام رضا (ع)، همایش سلامت خانواده، همایش شمس الشموس، همایش باب الجواد ویژه نوجوانان، جشن میلاد امام رضا (ع) و جشن ملی زیر سایه خورشید با حضور کاروان خدام حرم رضوی از جمله برنامه‌ها وهمایش‌های کیفی جشنواره «آه و آهو» در کاشان به ترتیب از شب دوم تا شب یازدهم برگزاری جشنواره (۲۲ تا ۳۱ اردیبهشت) است.

توکلی یادآور شد: جشن کودکان رضوی با حضور فرشاد حسن‌پور و اجرای عروسک «مَل مَل» شبی به یادماندنی و خاطره‌انگیز را برای کودکان رقم خواهد زد.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگداشت مقام امامزادگان بقاع متبرکه و تقدیر از خادمان نمونه را با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: همایش خانواده رضوی نیز با سخنرانی سعید عزیزی روان شناس و کارشناس خانواده در زمینه سبک زندگی و مشاوره تربیتی و تقدیر از سه خانواده برتر در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود.

توکلی در خصوص اجرای همایش گوهرشاد ویژه بانوان را با سخنرانی فروغ نیلچی زاده پژوهشگر و استاد حوزه ازدواج و خانواده افزود: همایش انتظار مهدوی و امام رضا (ع) با سخنرانی حجت الاسلام محمود ابوالقاسمی کارشناس مذهبی و پژوهشگر قرآنی و ارائه مباحث هجرت امام رضا (ع) از مدینه به مرو و ارتباط آن با انتظار مهدوی اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر برگزاری همایش سلامت خانواده با حضور دکتر علیرضا یارقلی دکترای تخصصی طب ایرانی خاطرنشان کرد: همچنین همایش شمس الشموس با سخنرانی حجت‌الاسلام ثباتی مقدم معاون فرهنگی آستان حضرت معصومه (س) و همایش باب الجواد ویژه نوجوانان با سخنرانی دکتر ناظری روان شناس ومشاور خانواده برگزار می‌شود.

مدیرعامل مؤسسه خادمین حضرت امام رضا (ع) در کاشان عنوان کرد: جشن میلاد امام رضا (ع) و جشن ملی زیر سایه خورشید در قالب آئین اختتامیه نیز میزبان خادمان حرم رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از مشهد مقدس در شب‌های دهم و یازدهم جشنواره ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت است.

توکلی با اشاره به اینکه این جشنواره طی دهه کرامت هر شب به طور میانگین میزبان ۲ تا ۳ هزار نفر از شهروندان ولایتمدار و مذهبی دارالمومنین کاشان است، افزود: غرفه ویژه کودکان این جشنواره نیز هرشب میزبان ۵۰۰ کودک و غرفه نوجوانان میزبان ۱۰۰ نوجوان با اجرای برنامه‌های متنوع آموزشی تربیتی و محوریت معرفی امام رضا (ع) وسیره رضوی است.

وی بر برگزاری جشنواره ملی آه و آهو در کاشان با مدیریت و همکاری ۲۰۰ نفر از آقایان و ۱۵۰ نفر از بانوان در کمیته‌های اجرایی، پشتیبانی، رسانه، اندیشه‌ورزی، تدارکات، فضای مجازی، طراحی، انتظامات، تشریفات و همچنین جشنواره زیر سایه خورشید را در ۱۱ شب با ۱۰۰ برنامه و آیتم فرهنگی هنری تاکید کرد و گفت: برای این جشنواره از یک ماه قبل تا کنون بالغ بر ۱۰ هزار نفر ساعت کار و تلاش جوانان و نوجوانان عاشق اهل بیت (ع) به‌ویژه علی بن موسی الرضا (ع) انجام شده است.

کد خبر 751158

دیگر خبرها

  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام با رهبرانقلاب دیدار می‌کنند
  • انتشارات انقلاب اسلامی با ۴۰ عنوان کتاب جدید از منشورات رهبرانقلاب در راه نمایشگاه کتاب
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • داغ شدن زمزمه‌های ورود اژدهای سرخ برای مهار ایران؛ اهرم فشار پکن کجاست؟
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم مطهر رضوی
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)