Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اوقاف و امور خیریه سنندج از اخذ 350 مورد سند مالکیت موقوفات در هشت ماهه امسال خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۳۷۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه فروردین ماه سال جاری بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است، ابراز داشت: در این راستا ۱۰ نفر دستگیر و یک وسیله نقلیه از قاچاقچیان توقیف شده است.

وی ضمن بیان اینکه ارزش تقریبی سوخت‌های قاچاق ۱۸۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود، افزود: این سوخت‌ها به شرکت ملی نفت استان سمنان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: از این تعداد دو مورد قاچاق سوخت بوده است.

موقوفه‌ای در ادامه تصریح کرد: کشف هزار لیتر سوخت از خودرو سواری سمند در حوزه میامی و کشف ۱۸ هزار لیتر گازوئیل از کامیون تانکر دار شهر سمنان دیگر کشفیات حوزه سوخت بوده است.

وی بابیان اینکه از یک سارق حرفه‌ای در گرمسار ۱۹۵ دستگاه گوشی تلفن همراه سرقتی کشف و ضبط شد، افزود: دستگیری مزاحم فضای مجازی در سمنان نیز دیگر رویداد پلیسی شبانه روز گذشته بوده است.

کد خبر 6087384

دیگر خبرها

  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • انجام ۴ماموریت پلیسی در سمنان/ ۵۶۷هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • تثبیت مالکیت و حد نگاری املاک و اراضی ادامه‌دار باشد
  • احیای سنت گلابگیری در یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • تحویل اسناد مالکیت حدنگاری ۵ تالاب و بزرگترین موقوفه کشور
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود