Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:سخنران حرم مظهر رضوی با اشاره به اینکه بعضی بیماری های روحی و عاطفی انسان به واسطه ذکر ها برطرف می شود، افزود: آگاهی، تفکر، ذکر و عمل چهار....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۴۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در دیدار با مدیر و معلمان مدرسه شبانه روزی سعادت شهرستان دیلم به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری گفت: استاد شهید مرتضی مطهری شهید راه تدبر و تفکر است و هر مطلبی که این شهید در گذشته نگاشته است امروزه نیز در همه محافل و مدارس مورد بحث و گفتگو قرار می‌گیرد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم منزلت و جایگاه معلم در اجتماع را رفیع خواند و اظهار داشت: شما عهده دار مسئولیتی هستید که هم می‌تواند خانواده و هم اجتماع را تحت تأثیر قرار دهد و مسئولیت سنگین‌تری که بر دوش شما قرار دارد تقویت باورهای دینی و ارزشهای اسلامی در دانش آموزان است.

فرماندار دیلم خاطر نشان کرد: رسالت شما معلمان بسیار مهم و تأثیر گذار است و آموزش و پرورش از مهمترین نهادهایی است که تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آن است.

وی در پایان با بیان اینکه فرهنگیان بزرگترین خدمت را نسبت به اجتماع خود انجام می‌دهند یادآور شد: معلمان با تلاش و زحمت خالصانه نسل جدید و کادر آینده انقلاب را تربیت می‌کنند و همه ما مسئولان قدردان آنها هستیم.

کد خبر 6094205

دیگر خبرها

  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • استاد مطهری شهید راه تدبیر و تفکر است
  • قانون‌گذاری‌های جدید حمایت از معلمان اعمال شود
  • اساسی‌ترین کار هر جامعه تعلیم‌ و تربیت است
  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • رئیسی: تعلیم‌وتربیت اساسی برای ارتقا یک نسل است (فیلم)