Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:06:53 GMT

بررسی تغییرات پذیرش دانشجو دانشگاه صنعتی بهبهان

تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۵۴۶۲۳۶

سرپرست مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی خاتم‌الأنبیا بهبهان با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و 478 دانشجوی فعال شاغل به تحصیل در 24 رشته کارشناسی و....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۴۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دانشجویانی که در جریان تجمعات ضد اسرائیلی و حمایت از غزه از دانشگاه‌های آمریکا اخراج شدند را با‌ روی باز پذیرش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مسعود میرزائی شهرابی در نامه‌ای به نماینده هماهنگ کننده سازمان ملل در ایران  نسبت به پذیرش دانشجویان اخراج شده امریکایی که در تجمعات دانشگاهی علیه رژیم غاصب اسرائیل حضور داشتند اعلام آمادگی کرد.

در متن این پیام آمده است؛جناب پریزنر عزیز،به دنبال بازدید اخیر شما از دانشگاه فردوسی مشهد، اینجانب احساس تکلیف کردم تا حمایت شما را جهت راه‌اندازی یک ابتکار حیاتی و مهم جلب کنم. با توجه به اخراج دانشجویان آمریکایی توسط دولت آمریکا، به خاطر مشارکت آنها در تظاهرات مسالمت آمیز حمایت از غزه، دانشگاه فردوسی مشهد پیشقدم شده تا به این دانشجویان، بورسیه و پذیرش رایگان اعطا کند.

در ادامه این نامه آمده است؛ این ابتکار، نشانگر تعهد ما به آزادی اکادمیک، و پایبندی به حمایت از عدالت در بسترهای آموزشی در سراسر جهان می‌باشد. ما در نظر داریم که مواضع و اقدامات خود را از طریق یک اعلامیه رسمی به اشتراک بگذاریم.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد می‌افزاید: مشتاقیم طرح ما توسط یونسکو و شبکه "تأثیرگذاری دانشگاهی سازمان ملل(UNAI)" منتشر شود. مساعدت شما در راستای تسهیل انتشار این اعلامیه جهت گسترش پیام ما و تضمین بازتاب آن در سطح جهانی، حیاتی خواهد بود. از شما بخاطر در نظر گرفتن درخواست ما سپاسگزاریم. حمایت شما در این مساله حیاتی و ارزشمند است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • آمادگی دانشگاه فردوسی برای پذیرش دانشجویان آمریکایی + عکس
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • مبارزه با تغییرات اقلیمی با استفاده از پوشش گیاهی
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان