Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «برترین ها»
2024-04-20@08:15:57 GMT

سوپرگلها و سیوهای برتر هفته 15 لیگ فرانسه

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۵۵۱۰۳۶

سوپرگلها و سیوهای برتر هفته 15 لیگ فرانسه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bartarinha.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «برترین ها» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۵۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان ۳۶۶۳ روز بدون پیروزی مقابل ملوان!

تیم فوتبال سپاهان در حالی فردا به مصاف ملوان می​رود که بیش از ۱۰ سال از آخرین بردش مقابل این تیم می‌گذرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های سپاهان و ملوان تاکنون در ادوار مختلف لیگ برتر ۳۱ بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین سپاهان ۱۲ بار و ملوان شش بار به پیروزی رسیده‌اند، ضمن اینکه ۱۳ دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

در ۳۱ مصاف دو تیم در لیگ برتر، ۶۶ گل به ثمر رسیده است که سپاهان ۳۹ گل و ملوان ۲۷ گل در آن سهم داشته‌اند.

نکته جالب توجه تعداد زیاد تساوی‌های بدون گل در ۳۱ رویارویی دو تیم است. در مجموع هشت دیدار دو تیم گلی نداشته است که نزدیک به یک چهارم رویارویی‌های دو تیم را شامل می‌شود.

گفتنی است سپاهان در حالی به مصاف ملوان می‌رود که در هفت تقابل آخر دو تیم در لیگ برتر موفق به پیروزی نشده است و پنج دیدار با نتیجه تساوی و دو دیدار با پیروزی ملوان به پایان رسیده است. دو دیدار فصل گذشته دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسید، دیدارهایی که نقش زیادی در قهرمان نشدن سپاهان داشت به خصوص دیدار نیم فصل دوم دو تیم در فاصله چهار هفته به پایان که به طور مستقیم منجر به از دست رفتن صدر جدول برای سپاهان شد و عملاً سپاهان جام را در آن دیدار از دست داد. همچنین آخرین دیدار دو تیم که در نیم فصل نخست در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد با پیروزی سه بر دو ملوان خاتمه یافت.

آخرین پیروزی سپاهان برابر ملوان با نتیجه سه بر دو و در هفته ماقبل پایانی سیزدهمین دوره لیگ برتر یعنی ۹ فصل پیش به دست آمده است، دیداری که در آن هادی عقیلی با گل دقیقه ۹۰ در انزلی پیروزی سپاهان را به طرزی شیرین رقم زد تا در آن فصل سپاهان تا هفته پایانی امید به قهرمانی و کسب سهمیه داشته باشد. از آن دیدار تا روز بازی بعدی دو تیم ده سال و یک هفته و سه روز یا به بیانی دیگر ۳۶۶۳ روز می‌گذرد، هرچند در بسیاری از این سال‌ها به واسطه عدم حضور ملوان در لیگ برتر، دیداری بین دو تیم انجام نشده است.

آمار و ارقام رویارویی‌های ملوان و سپاهان

کد خبر 746077

دیگر خبرها

  • سپاهان ۳۶۶۳ روز بدون پیروزی مقابل ملوان!
  • آغاز هفته ۲۹ لیگ یک فرانسه
  • (عکس) آخرین وضعیت جدول لیگ برتر بعد از هفته بیست و چهارم
  • جدول لیگ برتر پس از پایان روز دوم از هفته ۲۴
  • شمس آذر بازنده سرافراز
  • موتور گلزنی مهاجم استقلال پس از ۱۱ هفته روشن شد
  • هفته ۲۴ لیگ برتر| ترکیب استقلال و شمس آذر اعلام شد
  • درخواست مهم باشگاه سپاهان از مورایس
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده