Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دو هفته گذشته نرخ دلار آمریکا در بازار ایران صعود چشم گیری داشته که همین امر باعث نوسانات به وجود آمده در بازارهای دیگر کالایی متاثر از نوسانات....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۶۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند

یک کارشناس بازار سرمایه از سهام‌داران خواست از خرید و فروش‌های هیجانی خودداری کنند.

علیرضا رستمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نوسانات بازار سرمایه در چند روز اخیر، عمده این نوسانات را هیجانی و ناشی از ریسک‌های سیاسی تحولات منطقه دانست و گفت: این هیجانات به زودی فروکش می‌کند. امروز (۲۷ فروردین) نیز وضعیت بازار نسبت به دو روز قبل بهتر بود که بیانگر کاهش هیجانات است.

این تحلیل‌گر بازار سرمایه از کاهش فشار فروش سهام طی امروز نسبت به روزهای گذشته نیز یاد کرد و ادامه داد: محدود کردن دامنه نوسانات نیز بر بهبود وضعیت بازار و کاهش فشار فروش بی تاثیر نبوده است، به گونه‌ای که بسیاری از سهامی که در روزهای گذشته صف فروش داشتند امروز با صف خرید مواجهند.

رستمی از سهام‌داران خواست در چنین شرایطی از خرید و فروش‌های هیجانی خودداری کنند و حتما نگاه آنها به بازار سرمایه با دید بلند مدت باشد.

وی درباره چشم‌انداز بلندمدت بازار سرمایه نیز عنوان کرد: اکنون اکثر سهام در کف قیمت دارند و بازار سرمایه نسبت به بسیاری از بازارهای دیگر جا مانده و شاخص نباید در چنین سطحی باشد.

این تحلیل گر بازار سرمایه با بیان اینکه شاخص بورس تا پایان امسال باید حداقل به حدود ۲.۸ میلیون واحد و در بلندمدت به بیش از این میزان برسد، اظهار کرد: چنانچه ریسک ناخواسته‌ای به بازار سرمایه تحمیل نشود، چشم‌انداز بورس در بلندمدت مثبت به نظر می‌رسد، خصوصا اینکه اکنون عمده سهام در کف قیمت خود قرار دارند و برای سرمایه‌گذاری با نگاه بلندمدت مناسب هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا بازهم امروز افزایش یافت
  • نوسانات طبیعی در بازار طلا
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • ریزش ادامه‌دار قیمت‌های کاذب ارز و طلا و بازگشت آرامش به بازار
  • عقبگرد دلار بعد از پاسخ ایران به اسرائیل/ نوسانات ناشی از مسائل غیراقتصادی، پایدار نیست
  • نوسانات ارزی به دور از واقعیت‌های اقتصادی/ دلار به عقب باز می‌گردد
  • رکوردشکنی قیمت طلا؛ اقتصاد آمریکا متهم اصلی