Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال برای کم کردن فاصله با صدر جدول نیاز مبرم به کسب ۳ امتیاز بازی با تراکتورسازی در هفته سیزدهم لیگ برتر دارد. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۶۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت‌های پست بین المللی که به‌اختصار به IPC شهرت دارند، در حوزه حمل و نقل بین کشورها و حتی قاره‌های مختلف فعالیت می‌کنند. وجود این شرکت‌ها برای افراد معمولی، تاجران، صاحبان کسب‌وکارها و… بسیار اهمیت دارد.

این شرکت‌ها در حوزه ارائه خدمات پستی در جهان پیشرو هستند و به همین دلیل هم خدمات آن‌ها در سراسر جهان متقاضیان زیادی دارد. شرکت‌های پست بین‌المللی می‌توانند بسته‌های مختلف، محموله‌ها، بسته‌های ارزشمند، مدارک و… را برای شما به هر نقطه‌ای از دنیا ارسال کنند. شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس هم در زمینه حمل و نقل در سطح جهانی فعالیت دارد و بنابراین می‌تواند به شما در ارسال بسته‌های پستی کمک کند. اگر متقاضی چنین خدماتی هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا شرکت اسپیدکس را بیشتر به شما معرفی کنیم.

عملکرد شرکت‌های پست بین‌المللی چگونه است؟

شرکت‌های پست بین‌المللی باید به‌گونه‌ای کار کنند که بتوانند جواب‌گوی خواسته‌های متقاضیان خود باشند. این شرکت‌ها معمولاً یا خودشان وسایل حمل و نقل دارند، یا اینکه با شرکت‌های هواپیمایی، ریلی، کشتیرانی و پایانه‌های مسافربری قرارداد می‌بندند تا بتوانند در اسرع وقت، محموله‌های شما را به مقصد برسانند و بهترین خدمات حمل و نقل و جابه‌جایی را به شما ارائه دهند.

شرکت پست اسپیدکس هم شرکتی پیشرو و باسابقه در زمینه حمل و نقل است که انواع روش‌های حمل و نقل محموله و بسته‌های پستی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت ویژگی‌های درخور توجهی دارد و همین موضوع باعث شده تا خدمات این شرکت متقاضیان بیشتری داشته باشد و درصد بالایی از مشتریان هم از خدمات راضی باشند. در ادامه درمورد مزایای شرکت‌های پستی و همچنین ویژگی‌های شرکت اسپیدکس با شما صحبت می‌کنیم.

مزایای شرکت‌های پست بین‌المللی چیست؟

این روزها تقاضای حمل و نقل بار در جهان افزایش یافته است و مهم‌ترین موضوعی که وجود دارد، نیاز افراد مختلف به شرکت‌های پست بین‌المللی است. این شرکت‌ها می‌توانند کار افراد را برای جابه‌جایی بسته‌های کوچک و بزرگ راحت کنند. شرکت‌های پست بین‌المللی مزیت‌های زیادی را ارائه می‌دهند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

افزایش سرعت و کارایی در ارسال بسته‌ها؛

دسترسی به شبکه‌های حمل و نقل منحصربه‌فرد؛

بهبود روش‌های پیگیری بسته‌ها و خدمات پس از ارسال بسته؛

هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه.

۱) افزایش سرعت و کارایی در ارسال بسته‌ها

شرکت‌های پست بین‌المللی می‌توانند باعث افزایش سرعت ارسال محموله‌ها و بسته‌های پستی شوند. این شرکت‌ها با هدف ارسال بسته در سطح بین‌المللی ایجاد شده‌اند و می‌توانند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهند. اگر در ارسال بسته‌های پستی خود عجله داشته باشید، بهترین روش این است که از همین شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کمک بگیرید.

۲) دسترسی به شبکه‌های حمل و نقل منحصربه‌فرد

دومین مزیت استفاده از شرکت پست بین‌المللی این است که شما می‌توانید به شبکه‌های حمل و نقل گسترده و منحصربه‌فرد دسترسی داشته باشید. این شرکت‌ها با توجه به نوع بار، از روش‌های حمل و نقل متفاوتی استفاده می‌کنند و بنابراین تنوع در روش‌های آن‌ها زیاد است. همین تنوع باعث می‌شود تا بتوانید بهترین روش را با توجه به محدودیت زمانی و بودجه خود انتخاب کنید و خیالتان هم از رسیدن بسته‌ها به مقصد راحت باشد.

۳) بهبود روش‌های پیگیری بسته‌ها و خدمات پس از ارسال بسته

یکی از مهم‌ترین نکات در ارسال بسته‌های پستی، پیگیری آن‌هاست. وقتی از یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی برای ارسال بسته‌های خود کمک می‌گیرید، خیلی راحت می‌توانید بسته‌های خود را پیگیری کنید و ببینید که در چه مرحله‌ای از ارسال هستند. این شرکت‌ها همچنین خدمات پس از ارسال بسته را به شما ارائه می‌دهند تا خیالتان از بابت سالم و به‌موقع‌رسیدن بسته‌ها راحت باشد.

۴) هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه

شرکت‌های حمل و نقل گزینه‌های مختلفی را به متقاضیان ارسال بار و بسته ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه خود، ارسال بسته را انجام دهید. البته اگر در ارسال عجله داشته باشید، می‌توانید از روش حمل و نقل هوایی استفاده کنید که هزینه آن بالاتر از سایر روش‌هاست. روش‌های دیگر مانند حمل و نقل زمینی هزینه بسیار کمتری دارند.

ویژگی‌های شرکت پست اسپیدکس

امروزه جهان در حال پیشرفت است و همین موضوع سبب شده تا روش‌های ارسال و دریافت بسته‌ها اهمیت پیدا کنند. در این بین، این شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی هستند که می‌توانند کار افراد را در جابه‌جایی محموله‌ها راحت‌تر کنند.

شرکت‌های حمل و نقلی مانند اسپیدکس در این زمینه بسیار کارآمد هستند و می‌توانند به شما در ارسال بسته‌های پستی کمک کنند. در ادامه به تعدادی از ویژگی‌های این شرکت اشاره می‌کنیم:

امنیت: شرکت اسپیدکس برای امنیت بسته‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل است و بنابراین شما می‌توانید از سلامت بسته‌های خود، از لحظه تحویل تا زمان رسیدن به مقصد، اطمینان داشته باشید.

وقت‌شناسی: شرکت حمل و نقل اسپیدکس زمان ارسال بسته‌های شما را تضمین می‌کند. با استفاده از این شرکت خیلی راحت می‌توانید برای ارسال بسته‌های خود برنامه‌ریزی کنید و آن‌ها را به‌موقع به مقصد برسانید.

صرفه‌جویی در هزینه: شرکت پست اسپیدکس برای ارسال بسته هزینه‌های مختلفی دارد. این هزینه‌ها با توجه به فاصله مبدأ و مقصد، نوع بسته، وزن و… تعیین می‌شوند، اما شرکت پستی اسپیدکس بهترین خدمات را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به شما ارائه می‌دهد؛ پس درمورد هزینه نگرانی نداشته باشید.

مراحل ارسال بسته پستی با شرکت اسپیدکس

برای اینکه بسته‌ای را به مقصد موردنظرتان ارسال کنید، باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. شرکت اسپیدکس از بهترین کارشناسان بهره می‌برد تا این مراحل را برای شما آسان‌تر کنند. در ادامه به این مراحل اشاره می‌کنیم:

۱) در مرحله اول باید نوع بسته خود را مشخص کنید.

۲) در مرحله بعد باید با شرکت تماس بگیرید و درمورد هزینه‌ها با هم به توافق برسید.

۳) در ادامه باید به شرکت مراجعه کنید و مدارک و بسته خود را ارائه دهید.

۴) اگر مرسوله موردنظر را بسته‌بندی نکرده باشید، کارشناسان بسته‌بندی شرکت این کار را برای شما انجام می‌دهند، که البته هزینه آن جداگانه دریافت می‌شود.

۵) سپس باید بسته خود را بیمه کنید.

۶) در مرحله بعد، شرکت روش ارسال بسته را با توجه به زمان و بودجه شما مشخص می‌کند.

۷) در ادامه باید هزینه ارسال را پرداخت کنید و رسید بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6091899

دیگر خبرها

  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا