Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی اورژانس مازندران، از پنج مصدوم و یک فوتی بر اثر برخورد مرگبار وانت‌ کاپرا با خودروی پراید قائم‌شهر خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۸۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)

این خودروساز آمریکایی تائید کرد گلادیاتور ۴xe پلاگین هیبرید سال آینده رونمایی خواهد شد تا به این ترتیب سومین عضو پلاگین هیبریدی خانواده محصولات جیپ پس از رانگلر ۴xe و گرند چروکی ۴xe باشد.

به گزارش پدال، آنتونیو فیلوسا مدیرعامل این برند مشهور اگرچه اشاره‌ای به زمان رونمایی رسمی از وانت موردبحث نکرده اما احتمالاً قوای محرکه آن تفاوتی با نمونه بکار رفته در رانگلر ۴xe نخواهد داشت.

شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی جیپ به نیروگاه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو، استارتر ژنراتور و موتور برقی ادغام شده در گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک مجهز است. این مجموعه در رانگلر ۴xe قدرت ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری تولید می‌کند.

خبر تولید گلادیاتور پلاگین هیبریدی پس از آن منتشر شد که جیپ پیشرانه اکو دیزل را از لیست پیشرانه‌های موجود برای این وانت آمریکایی حذف کرد. البته خریداران می‌توانند پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری با ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتون متر را نیز انتخاب کنند.

همان‌طور که گفته شد جیپ تاریخ دقیق معرفی رسمی گلادیاتور ۴xe را اعلام نکرده و تنها به اعلام این موضوع که کل محصولات خود را تا سال ۲۰۲۵ برقی و هیبریدی خواهد کرد بسنده نموده است. ما همچنین از قیمت دقیق این وانت مطلع نیستیم اما باید دانست قیمت رانگلر ۴xe مدل ۲۰۲۴ از حدود ۵۳ هزار دلار شروع می‌شود که حدود ۲۰ هزار دلار بیشتر از قیمت مدل بنزینی پایه است.

در صورتی که گلادیاتور نیز چنین اختلاف قیمتی داشته باشد احتمالاً بهای مدل پلاگین هیبریدی ۴xe به حدود ۶۰ هزار دلار خواهد رسید. باید دید آیا مشتریان از وانت پلاگین هیبریدی جیپ با چنین قیمتی استقبال خواهند کرد یا خیر. نظر شما دراین‌باره چیست؟

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • غرق‌شدن اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک شهرستان هیرمند
  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد
  • سقوط مرگبار نوجوان ۱۶ ساله کاشانی از کوه
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • فوت نوجوان ۱۶ ساله کاشانی براثر سقوط درکوه
  • پس از یسنا این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد!
  • این بار یک نوجوان ۱۶ ساله در طبیعت گم شد