Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه منابع طبیعی و کشاورزی گرگان به ضرورت تهیه سند علم و فناوری آمایش استان تاکید کرد و گفت: این سند باید زیرساخت‎های پژوهشی استان را در بر بگیرد....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۹۱۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان گفت: چشم‌انداز شهرستان کاشان باید به‌روزرسانی و تدوین شود و نخبگان و صاحب‌نظران برای به‌روزرسانی سند چشم‌اندازی ورود پیدا کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در مصلی بقیه الاعظم کاشان، با بیان اینکه منطقه کاشان و شهر کاشان شایسته خدمت است، اظهار داشت: انسجام فرهنگی و اجتماعی لازمه هر پیشرفت و رشد است.

وی افزود: امروز با قدمت و اصالت موجود در منطقه کاشان تمام تلاش خود را خواهیم داشت تا انسجام فرهنگی و اجتماعی را ایجاد کنیم و طبیعتا رشد و پیشرفت در حوزه اقتصادی و سیاسی را در این منطقه شاهد خواهیم بود.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه از مسائل خرد نخواهیم گذشت، ابراز داشت: ابن مسائل نیز در کنار مسائل کلان برای ما اهمیت دارد و آنچه بیش از مهم بوده وفاق و همدلی مسئولان برای خدمت‌رسانی به مردم است و این خدمت‌رسانی در کنار همدیگر محقق می‌شود.

وی گفت: به اتفاق مسئولان به خدمت مردم در روستاها و شهرها می‌رسیم و قطعا مسیر ایجاد شده برای رشد و پیشرفت منطقه را ادامه می‌دهیم؛ چشم‌انداز شهرستان کاشان باید به‌روزرسانی و تدوین شود و نخبگان و صاحب‌نظران برای به‌روزرسانی سند چشم‌اندازی ورود پیدا کنند.

تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان

محمدی فشارکی تصریح کرد: لازم است با صاحب‌نظران، علما و اندیشمندان جلسه‌ای گرفته شود و امید است با عزم و اراده قوی برخی از مسائل که به امیدآفرینی می‌انجامد، صورت پذیرد در حالی که یک سال دیگر به پایان دولت باقی مانده است و باید تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گرفته شود.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • ضرورت تدوین کلان روندها برای طراحی آینده متناسب با زیست بوم ایران