Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-04-24@15:15:11 GMT

هشدار موحدی کرمانی درباره رواج سکس اینترنتی

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۵۹۴۴۵۶

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: امروز فضای مجازی در منکرات در اولویت نسبت به موضوع انتخابات و حجاب قرار دارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۵۹۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور

 محمدمهدی فداکار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه در شورای اداری استان کرمان گفت: در بارندگی هفته گذشته، بیش از ۵۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و راهداری، آماده شده بود و تمهیدات لازم دیده شد و خوشبختانه اجازه ندادند آب از سیلبند‌ها سرریز کند.  

وی با تاکید بر آمادگی کامل فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و دستگاه‌های زیرساختی با توجه به هشدار اخیر هواشناسی بیان داشت: سرعت، حجم بارندگی و تغییر الگوی بارشی اصلا قابل پیش‌بینی نیست و باید مراقبت‌های کامل صورت گیرد.   

استاندار کرمان، اطلاع‌رسانی و هشدار به عشایر و ساکنان مناطق در معرض خطر سیلاب را مورد تاکید قرار داد.  

وی با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ماه  بیان کرد: با توجه به بارندگی‌ها و احتمال آبگرفتگی، مراقبت‌ها و تدابیر در خصوص حوزه‌های آزمون صورت گیرد.  

فداکار تصریح کرد: مناطق آسیب‌پذیر و مسیر‌هایی که احتمال مسدود شدن آن ها وجود دارد، مدنظر باشد تا مشکلی برای حضور داوطلبان در حوزه‌های آزمون سراسری ایجاد نشود.  

وی  گفت: در راستای آماده‌باش کامل تمام مرخصی‌ها لغو است و دستگاه‌های زیرساختی آمادگی داشته باشند تا در صورت بروز حادثه، سریعا مشکل حل شود.  

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم با تبریک پیروزی رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت و عملیات افتخارآمیز وعده صادق گفت: در قبال مسئولیت‌ها و ماموریت‌های محوله در پیشگاه خداوند پاسخگو هستیم و وظیفه داریم با دلسوزی، صبر و تحمل ماموریت خود را به اتمام برسانیم و از بازخواست الهی در روز قیامت سربلند بیرون آییم.  

وی تصریح کرد: با هدف اجرای بهتر مسئولیت‌ها، لازم است تدابیری اندیشه شود که ادارات و سازمان‌های خدمات‌رسان، صادقانه و برادرانه با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانم به بهترین وجه ممکن در دوران ماموریت و مسئولیت خود رضایت خدا و خلق خدا را جلب کنیم.  

قدرت مردم، فتنه‌ها و توطئه‌های علیه نظام را خنثی کرد 

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، نماینده ولی‌فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حضور مردم در صحنه‌های مختلف را رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هم، امام راحل همین مسیر را ادامه دادند و به دستور ایشان نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شکل گرفت.  

وی بیان کرد: مسئولیت سیاست‌گذاری، ساماندهی، برنامه‌ریزی، نظارت و راهبری مناسبت‌ها، فراخوان مراسم ملی، سیاسی، مذهبی و انقلابی به دوش شورای هماهنگی گذاشته شده و تاکنون به خوبی انجام شده است.  

حجت الاسلام موسی‌پور بیان کرد: امپراطوری دروغ رسانه‌ای با سیاه‌نمایی و کوچک کردن خدمات، افکار عمومی را هدف قرار داده و ما وظیفه سنگینی در تبیین خدمات و افزایش اعتماد عمومی و روشنگری به عهده داریم.  

وی با بیان اینکه مشکلات و معضلات اقتصادی همه حوزه‌ها را تحت تاثیر قرار داده است، گفت: باید اقتصاد آفت‌زده، اقتصاد نفتی و اقتصاد دولتی را درمان کرد و درمان آن غیر از مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست؛ بنابراین رهبر معظم انقلاب  (مدظله العالی) عنوان سال را جهش تولید با مشارکت مردم انتخاب کردند.  

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: سرمایه‌های راکد در دست مردم زیاد است که ورود آن در چرخه تولید، تحول بزرگی را ایجاد می‌کند.  

موسی‌پور تصریح کرد: مسئولان نیز باید اعتمادسازی کنند و پروژه‌هایی را برای سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم ایجاد و تعریف کنند.  

وی به چالش‌های حوزه تولید نیز اشاره داشت و گفت: یکی از این چالش‌ها، اتلاف انرژی و اسراف است و  بهره‌وری باید افزایش یابد.  

رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور

 

رضا رضایی در جلسه شورای اداری گفت: ۱۲۳ حوزه کنکور در استان کرمان دایر می‌شود و ۱۲ هزار و ۷۷۸ نفر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: امسال برای اولین بار آزمون درس‌های علوم و ریاضی پایه ششم ابتدایی به‌شکل هماهنگ کشوری برگزار می‌شود و پایه نهم نیز سه درس هماهنگ کشوری دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه امتحانات دانش‌آموزان در مناطق گرمسیر از ۲۵ اردیبهت ماه شروع می‌شود، گفت: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم به‌صورت هماهنگ و الکترونیکی برگزار می‌شود و نتیجه کنکور دانش‌آموز را رقم می‌زند.

رضایی با اشاره به اینکه ۲۵۴ حوزه اجرا و ۳۰ حوزه تصحیح برای امتحانات نهایی در استان کرمان در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: ۵ میلیارد تومان کاغذ برای امتحانات نهایی دانش‌آموزان استان کرمان مورد نیاز است.

وی افزود: ۱۲ شهرستان تابعه استان کرمان مجری کنکور هستند و مرحله اول کنکور فردا و پس‌فردا برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • فعالیت بزرگترین واحدِ تولید شویندهِ جنوبشرق با همت کارآفرینِ کرمانی
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانی‌ها 
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس‌ کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد