Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور اجلاسیه دو هزار شهید هنرمند برگزار شد، گفت: برگزاری اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۰۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد رسانه‌ای «جام امید» در البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم نوروزی فر از برگزاری رویداد رسانه‌ای جام امید در استان البرز خبر داد و مطرح کرد: جام رسانه امید ویژه اصحاب رسانه و فعالان مجازی، دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر امید آفرینی در بین جامعه هدف را جامه عمل می‌پوشاند.

وی افزود: این رویداد با رویکرد تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران و ارائه گزارش خدمات دولت و پیشرفت‌های البرز در بخش‌های علمی، دانش بنیان، صنعتی، کشاورزی و سایر بخش‌ها با هدف امید آفرینی در جامعه با محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت رسانی و جهاد امیدآفرینی برگزار می‌شود.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز با دعوت از رسانه‌ها و فعالان مجازی جهت شرکت در رویداد «جام امید» و دغدغه‌های مقام معظم رهبری مبنی بر امیدآفرینی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند به صورت انفرادی و تیم‌های سه نفره و پنج نفره اسامی خود را به دبیرخانه سازمان بسیج رسانه اعلام کنند.

نوروزی فر خاطرنشان کرد: رویداد جام امید در قالب‌های تیتر، عکس، گزارش مکتوب، ایده‌پردازی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، پوستر، اینفوگرافیک و کلیپ موبایلی برگزار می‌شود. در این رویداد فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی به مدت ۲۴ ساعت در مکان ویژه برگزاری رویداد حضور دارند.

وی افزود: طی این مدت آنها فرصت دارند با استفاده از گزارش عملکرد و پاسخگویی مدیران مذکور به اصحاب رسانه، طرح سوال، انجام مصاحبه‌ها و تهیه محتوای مکتوب، دیداری و شنیداری به رقابت بپردازند و توانایی خود را در تولید محتواهای فاخر رسانه‌ای و انتشار سریع و حرفه‌ای آن به نمایش بگذارند.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان البرز مطرح کرد: محتواهای تولید شده رسانه‌ای توسط هیأت داوران کشوری بررسی و پس از اعلام نتایج در آئین اختتامیه از برگزیدگان مرحله استانی تقدیر می‌شود و این افراد به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

نوروزی فر عنوان کرد: شاخص‌های ارزیابی آثار نیز شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت محتوایی آثار، تعداد بازدیدها، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس العمل مخاطبان می‌شود.

وی یادآور شد: علاقه مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سازمان بسیج رسانه استان البرز واقع در کرج، چهارراه کارخانه قند، فرهنگسرای کوثر مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۲۱۶۵۸۰ تماس حاصل کنند.

کد خبر 6100945

دیگر خبرها

  • رویداد رسانه‌ای «جام امید» در البرز برگزار می‌شود
  • اجلاسیه شهدای هنرمند استان تهران به میزبانی ری برگزار می شود
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • اختتامیه جشنواره دانش و پژوهش امام علی (ع) برگزار شد
  • ۱۷۴ هنرمند صنایع‌دستی مازندران بیمه شدند
  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند