Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از آمادگی 26 تانکر آبرسان برای مقابله با سیلاب احتمالی در استان خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۰۷۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم

به گزارش جام جم آنلاین، سرلشکر عبدالرحیم موسوی در حاشیه رژه ۲۹ فروردین و در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ما در یک حالت آمادگی برای مقابله با شرارت‌های احتمالی هستیم و آنچه که در سراسر کشور امروز به نمایش گذاشتیم، بخش کوچکی از توانمندی‌ها بود و آن بخشی از تجهیزات که در حالت آماده باش هستند در رژه حضور نداشتند.

فرمانده کل ارتش افزود: آنچه شما امروز دیدید گوشه‌ای از قدرت نیرو‌های مسلح برای دفاع از آرمان‌های کشور و ملت بود، هر تجاوزی که به منافع کشور صورت گیرد با پاسخ محکم و پشیمان کننده‌ای رو به رو خواهد شد و اگر دشمنان اقدامی کنند با تجهیزات مهلک تری پاسخ خواهیم داد.

وی درباره آمادگی نیرو‌های مسلح گفت: نیرو‌های مسلح معمولا با توجه به دشمنانی که کشور دارد در آمادگی همیشگی قرار دارند تا ماموریت‌ها را به بهترین نحو اجرا می‌کنند، همه می‌دانند که دشمنان ما چگونه پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح ایران را رصد می‌کنند و به همین خاطر مدت‌ها زیادی است که رجزخوانی گزینه نظامی را کنار گذاشتند و به حرف‌های جدیدی روی آوردند.

فرمانده کل ارتش در پایان خاطر نشان کرد: این روز‌ها همه نیرو‌های ما در سنگر‌های دفاعی آماده هستند تا در برابر احتمالی اقدام متقابل کنند و در آمادگی کامل هستیم تا مأموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

دیگر خبرها

  • فرمانده کل ارتش: در آمادگی کامل هستیم
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • مسوولان برای مقابله با سیل احتمالی چابهار در آماده باش کامل قرار دارند
  • آمادگی دستگاه های اجرایی کرمان برای مقابله با سیل
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان
  • تمهیدات استان یزد برای مقابله با سیلاب های احتمالی
  • آماده باش راهداران جنوب سیستان و بلوچستان برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی
  • آماده باش کامل در استان هرمزگان/ مرخصی‌ها لغو شد
  • آمادگی برای کنترل سیلاب‌های احتمالی در جنوب سیستان وبلوچستان