Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدت یکماهه که یکدستگاه رنو سیمبل۲۰۱۷ اس ای از نگین خودرو تحویل گرفتم و سر پلاک کردن خودرو هر روز یه حرف میزنن و از پلاک کردن تفره میرن و....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۰۹۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟

خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، خودروی سانگ‌یانگ کوراندو ۲۰۲۴ از یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با قدرت ۱۲۰ کیلووات و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر بهره می‌برد که به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شود و محرک آن فقط به چرخ‌های جلو ارسال می‌‎‏شود؛ شرکت سازنده اعلام کرده است که این خودرو از ۷.۷ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر بر ساعت استفاده می‌کند.

ظرفیت مخزن سوخت خودروی سانگ‌یانگ کوراندو ۲۰۲۴ معادل ۴۷ لیتر است و به بنزین بدون سرب RON 95 نیاز دارد؛ طول و عرض این خودرو به ترتیب ۴۴۵۰ و ۱۸۷۰ میلی‌متر است، در حالی که ارتفاع آن ۱۶۲۹ میلی‌متر و فاصله بین دو محور نیز ۲۶۷۵ میلی‌متر است، ظرفیت صندوق عقب خودرو ۴۰۷ لیتر است، اما زمانی که صندلی‌های عقب تا می‎‌شود ظرفیت آن به ۱۱۰۴ لیتر افزایش پیدا می‌کند.

خودروی سانگ‌یانگ کوراندو ۲۰۲۴ دارای ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور، سنسور پارک جلو و عقب و دوربین دید عقب است، از دیگر مشخصات آن نیز می‌توان به چرخ‌های ۱۸ اینچی، چراغ‌های جلو هالوژن، نور بالا خودکار، چراغ‌های LED در روز، چراغ‌های مه‎‌شکن جلو و عقب، آینه‌های جانبی تاشو خودکار، برف پاک‌کن‌های حساس به باران، نمایشگر ۸.۰ اینچی و ترمز دستی برقی اشاره کرد، این خودرو در رنگ‌های سفید، آبی، خاکستری و مشکی عرضه می‌‎شود.

کد خبر 747751

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • بیش از پنج هزار خودرو در استان اردبیل دو گانه سوز شد
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • تحویل خودرو و تجهیزات عملیاتی به محیط‌بانان
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • در هنگام سوخت گیری از کارت سوخت شخصی استفاده کنید
  • نجات 666 میلیون لیتر بنزین توسط وزارت صمت
  • رووی دی اکس5 ؛ هر 1300 کیلومتر به پمپ بنزین سر بزنید! (+تصاویر)