Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با اشاره به تدوین سند اشتغال پایدار برای حمایت از زنان سرپرست خانوار، گفت: زنان سرپرست خانوار در مناطق کمتر توسعه....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۱۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰ پلاک مسکونی مشمولان قانون جوانی جمعیت در رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تیران و کرون گفت: در مرحله اول تأمین زمین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در رضوانشهر، ۲۰ پلاک مسکونی به حائزان شرایط اختصاص یافت.
سعید کاشفی با بیان اینکه ۱۴ متقاضی در شهر رضوانشهر مشمول استفاده از طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شده اند افزود: از این تعداد ۱۱ خانواده تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنان پس از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ بوده و ۳ خانوار هم دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال هستند.
وی گفت: خانوار‌های مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir اقدام به ثبت نام کنند.
کاشفی در خصوص وضعیت اجرای این قانون در شهرستان تیران و کرون افزود: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تاکنون ۳۲۸ خانواده که تاریخ تولد فرزند سوم و بیشتر آنان پس از ۲۴ مهر ۱۴۰۰ بوده و ۶۵ خانوار دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال ثبت نام کرده اند.
وی گفت: پس از بررسی و پالایش‌های از این تعداد در مجموع بیش از ۳۹۰ خانوار تأیید نهایی شده اند.

دیگر خبرها

  • تلاش معاونت امور زنان و خانواده در ارتقاء سطح اجتماعی بانوان
  • سرپرست جدید جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • حق بیمه اجتماعی ۱۰۴ بانوی سرپرست خانوار در قشم پرداخت شد
  • اختصاص ۲۰ پلاک مسکونی مشمولان قانون جوانی جمعیت در رضوانشهر
  • سند راهبردی امور زنان در وزارت آموزش و پرورش تدوین شد
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم