Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران گفت: تقویت حضورمردم در بافتهای فرسوده از اولویتهای دولت یازدهم است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۱۷۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز امروز کشور مسئله گفتمان سازی است

معاون عمران و توسعه شهری و روستایی وزارت کشور با تاکید بر نقش فرهنگیان در جامعه، گفت: قشر فرهنگی باید در مسئله گفتمان سازی تاکید داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، مهدی جمالی نژاد در آئین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش سراسر کشور با اشاره به اینکه یکی از مسائل ارزشمند ملی اقتدار است، اظهار کرد: قدرت خدادادی و قدرت گفتمان، «اقتدار» را تقویت می‌کند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور افزود: قدرت گفتمان ما است که نقطه قوت امروز کشور است، قدرت گفتمانی باید تکثیر و تقویت شود.

جمالی نژاد با بیان اینکه از زمانی که حضور ذهن داریم تا به امروز از معلمان و قشر فرهنگی خاطره به یاد داریم، اضافه کرد: جامعه فرهنگی همواره همراه و همسو با ما بودند.

وی در بخش دیگری ضمن یادآوری خاطرات حضور و فعالیت معلمان و قشر فرهنگی در زندگی علمی- پرورشی نسل جوان، اظهار کرد: گروهی که در این مسیر گام برداشته باشند، می‌توانند به بهبود وضعیت کمک کنند.

کد خبر 751888

دیگر خبرها

  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده
  • نیاز امروز کشور مسئله گفتمان سازی است
  • توسعه متوازن با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت ممکن است
  • مردم از انتخاب اصلح غفلت نکنند
  • بسته‌های تشویقی بازآفرینی برای مردم جذابیت ندارد
  • عرضه نقدی ریسپکت ۲ در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده
  • برنامه دولت برای تقویت سرود/ انتقاد از مجموعه‌هایی که نیامدند
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند