Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اردویی راهیان نور بسیج نیشابور از آغاز ثبت‌نام خادمین شهدا ویژه راهیان نور سال ۹۵ خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۲۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران از افتخارات کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی احدی صبح امروز چهارشنبه ضمن بازدید دومین کاروان راهیان نور قهرمانان ورزش که با حضور ملی‌پوشان و نخبگان ورزشی کشور در یادمان شلمچه برگزار شد، اظهار کرد: شهدایی که لحظه به لحظه اینجا بودند و با تمام وجودشان از این سرزمین دفاع کردند به این دلیل بوده که پرچم جمهوری اسلامی ایران روی زمین نیفتد، شما ورزشکاران نیز این پرچم را در قله‌های بزرگ دنیا روی دست گرفته و باعث افتخار کشور شده‌اید.

وی خطاب به ورزشکاران بیان کرد: شما به خاطر بزرگی این پرچم از جان خود مایه گذاشته و افتخار آفریدید؛ لذا مطمئن هستم که شهدا خوشحال هستند که اشخاصی در این مکان حضور پیدا کردند که برای بالا بردن پرچم ایران مثل شهدا از همه وجودشان هزینه کردند.

مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان افزود: شما ورزشکاران یک عمر زحمت کشیدید و تلاش کردید تا پرچم ایران بالا و دل مردم شاد باشد.

حجت الاسلام احدی خطاب به ورزشکاران گفت: به خانه خودتان خوش آمدید، شما در این نقطه با شهدا اشتراک ویژه‌ای دارید چرا که همه شما برای این پرچم افتخار آفرینی کردید؛ لذا یک همبستگی ویژه‌تری با شهدا دارید.

وی عنوان کرد: شهدایی که اینجا هستند از همه دارایی و جان خود گذشته‌اند، اینجا شخص یا اشخاصی قدم گذاشته و خونشان روی زمین ریخته شده که می‌توانند برای امثال ما کار خدایی کنند.

کد خبر 6087466

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • ورزشکاران از افتخارات کشور هستند
  • برپایی نمایشگاه نقاشی بهاران در بهار در نیشابور
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • آغاز فصل جدید نمایش پاتوق فیلم کوتاه نیشابور
  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است