Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@18:58:51 GMT

محصولات جدید گروه صنعتی نان سحر در نمایشگاه

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۶۲۲۲۷۱

گروه صنعتی نان سحر در دهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرد و نان حاضر می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۲۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بازسازی بیش از ۷ هزار قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز گفت: کارگاه‌های ساخت و بازسازی این نیروگاه در چند سال اخیر روند رو به رشد و مطلوبی را در ساخت و بازسازی قطعات داشته اند و این امر جز با تلاش، همفکری، برنامه ریزی و  بالا بردن دانش و استفاده از تجربیات گذشته متخصصین این نیروگاه امکان پذیر نبود.     محسن حافظی افزود: ما با این رویکرد مشارکت جمعی کارکنان و مدیران توانستیم در سال ۱۴۰۲ اقدام به ساخت و بازسازی تعداد ۷ هزار و ۸۵۱ قطعه نیروگاهی کنیم که این اقدامات ضمن صرفه جویی‌های ارزی و ریالی، کاهش یافتن زمان تعمیرات واحد‌ها و در نهایت باعث پایداری بیشتر واحد‌های تولید برق نیروگاه رامین و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور شده است.     وی تعداد تفکیکی قطعات ساخته شده در این مجموعه را ۴ هزار و ۴۴۹ قطعه و تعداد تفکیکی بازسازی شده را ۳ هزار و ۴۰۲ قطعه با مجموع ۷ هزار و ۸۵۱ قطعه برشمرد.     حمدالله ممبینی، مدیر کارگاه‌های عمومی نیروگاه رامین اهواز با اشاره به دانش و تجربه فنی کارکنان نیروگاه مهم‌ترین قطعات مورد ساخت و بازسازی در نیروگاه رامین را ساخت شافت بوسترپمپ به همراه متعلقات، ساخت شافت کندانسیت پمپ، ساخت شافت والو ۱۱۰۱، ساخت بوش درامی کندانسیت پمپ، ساخت چرخ دنده حلزونی مدولی گیربگس سیستم کنترل توربین، ساخت کرنت بولت ژنراتور، ساخت پیچ‌های بشکه توربوفیدپمپ، ساخت سیت متحرک رگلاتور۲۱۶، ساخت سیلندر و پیستون پمپ اسید خنثی سازی، تراش و ترمیم پروانه‌های شافت توربوفیدپمپ، سایز نمودن و تراش تیپسیل‌های دیافراگم‌های توربوفیدپمپ عنوان کرد.     نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه حرارتی کشور می‌باشد که علاوه بر تولید برق پایدار، توانسته است بخش زیادی از قطعات مورد نیاز را با توان متخصصین خود مورد ساخت و بازسازی قرار دهد.

دیگر خبرها

  • تولید صنعتی ابزار دقیق هسته ای
  • ساخت و بازسازی بیش از ۷ هزار قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز 
  • سهم قرآن، در نمایشگاه قرآن کریم باید سهم پررنگی باشد
  • برپایی نمایشگاه میش مرغ در بوکان
  • بازچرخانی آب در شهرک صنعتی امیریه
  • بهترین مارک کمپرسور در بازار کدام است؟
  • زمینه‌های مناسب برای حضور ایران در بازار بزرگ اسباب بازی روسیه
  • ۷ پیشنهاد برای عبور از خشکسالی
  • نمایشگاه صنایع دستی و محصولات تولیدی محلی در رودسر
  • استقبال از اسباب بازی‌های ایرانی در بازار‌های روسیه