Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@22:46:07 GMT

آقای رحمتی حتی تهدیدش هم خوب نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۶۳۶۰۶۲

ساعت24-مهدی رحمتی در برنامه 90 ادعایی را مطرح کرد که حالا اگر انجامش ندهد ، برای خودش یک عمر سوژه خواهد شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۳۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با شرکت صنایع تجهیزات نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز با هدف افزایش همکاری دوجانبه و توسعه زیست‌بوم فناوری با شرکت صنایع تجهیزات نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش شانا، پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت) در حاشیه نخستین روز بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با هدف افزایش همکاری دوجانبه و توسعه زیست‌بوم فناوری با شرکت صنایع تجهیزات نفت تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

این تفاهم‌نامه بین محمداسماعیل کفایتی، رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، و عباس ناصری، مدیرعامل شرکت صنایع تجهیزات نفت، امضا شد.

در این آیین وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، و ذبیح‌الله نعیمی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری اهداف حضور داشتند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران، با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابع آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعالی دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

دیگر خبرها