Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان گفت: آقای رئیس جمهور! شاید بهتر باشد نگاهی به کلیدتان بیاندازید فکر می‌کنم آن را اشتباه چرخانده‌اید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۴۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم در روز بیستم اردیبهشت جاری، گفت: در قالب سفر دوم رییس جمهور با تصویب مصوبات متعدد تلاش خواهیم کرد تا بخشی از کمبود اعتبارات موجود را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه پیگیری مصوبات سفر دور نخست طی سفر دوم ریاست‌جمهوری دنبال خواهد شد، افزود: ۶۴ درصد مصوبات سفر دور اول رییس جمهور اجرایی شده و ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مجموع چهارهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر دور اول جذب شده‌است.

استاندار قم ادامه داد: اولویت سفر دوم رییس جمهور به استان‌ها، تصویب اعتبارات جدید برای تکمیل مصوبات و طرح‌های نیمه‌تمام دور نخست سفرهاست و در خصوص تعیین اولویت و پروژه‌ها نیز استان‌ها اختیارت چندانی ندارند.

وی افزود: تکمیل و بهره‌برداری از مونوریل و فرودگاه ۲ طرح اولویت‌دار دولت سیزدهم در استان قم است و با اقدامات انجام شده هم اینک مشکل حقوقی فرودگاه و تامین برق مونوریل قم، حل شده‌است.

آقامیری با اشاره به نظارت بر ادارات دولتی تصریح کرد: یک تیم ۳۰ نفره با هماهنگی استانداری به‌صورت مرتب و نامحسوس عملکرد ادارات و مدیران را رصد و پایش می‌کنند و نقاط ضعف و کم‌کاری را گزارش می‌دهند.

وی با اشاره به نزدیکی به فصل گرم سال، اضافه کرد: با دستگاه‌هایی که در موضوع مصرف انرژی عملکرد درستی نداشته باشند، برخورد خواهیم کرد.

آقامیری همچنین گفت: فساد خط قرمز مجموعه مدیریت استان است و هیچگونه مماشاتی با انواع فساد اداری، مالی و ... نکرده و برخورد قاطعانه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • رئیس‌جمهور ۲۰ اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • کلمبیا قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی را اعلام کرد
  • هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد
  • رئیس‌جمهور کلمبیا: روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کنیم
  • رئیس جمهور کلمبیا: از فردا روابطمان با اسراییل را قطع می‌کنیم
  • از پروژه هواپیمای ۷۲ نفره چه خبر؟
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور