Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بنیاد فرهنگی موعود خراسان شمالی ویژه برنامه های نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود (عج) را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۴۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عید کریمان» در دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران نقش بست

طرح دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) شهر تهران دوشنبه- ششم فروردین ماه- همزمان با ماه مبارک رمضان به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) با عنوان «عید کریمان» به همت سازمان هنری رسانه‌ای اوج رونمایی و نصب شد.

این دیوارنگاره اثری از خانه طراحان انقلاب اسلامی در قالب پویش‌های «عید آمد و عید آمد» و «افطارخونه» است که دانیال فرخ طراحی گرافیک و محمدمهدی محمدی اجرای سه‌بعدی آن را برعهده داشتند.

در توضیح دیوارنگاره «عید کریمان» آمده است: «امام حسن (ع)، تولدتون مبارک. به رزق خوان حسن عالمی نمک گیرند/عزیز کرده‌ی زهرا «کریم» مشهور است»

پانزدهم ماه مبارک رمضان سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) است که امسال با هفتم فرودین ماه مصادف شده است.

دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) متعلق به سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که معمولا بر اساس رویداد‌های تقویمی و رخداد‌های کشور تلاش می‌کند با مضامینی نظیر سبک زندگی ایرانی اسلامی و استکبار ستیزی از آثار هنری در قالب رسانه بهره ببرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • اعلام زمان و مکان برگزاری ویژه برنامه شب های قدر در اردبیل
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • زمان و مکان ویژه برنامه شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • شبکه ۲ ویژه‌برنامه شب‌های قدرش را اعلام کرد
  • توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان
  • توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز
  • مسابقه دومیدانی در جبهه به مناسبت میلاد امام حسن(ع)+فیلم
  • ۱۵ رمضان؛ سالروز امام حسن مجتبی (ع)
  • میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)
  • «عید کریمان» در دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران نقش بست