Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@13:28:56 GMT

زنان در لیوان مسی آب بنوشند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۶۴۸۱۴۵

زنان در لیوان مسی آب بنوشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۴۸۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه استقلال روز گذشته در جلسه نخستین هیئت مدیره باشگاه در حضور نماینده مالک جدید آبی‌ها که هلدینگ خلیج‌فارس ایران است، شرکت کردند. در این جلسه موضوعات مختلفی، طرح و بررسی شد و یکی از مباحث مورد تاکید، موضوع گسترش فعالیت‌های ورزشی باشگاه استقلال بود. در کنار مبحث احیای تیم «ب» استقلال، تلاش‌ها برای تیمداری آبی‌ها در فوتبال زنان از مدت‌ها پیش آغاز شده و به نقطه پایانی اجرایی‌شدن نزدیک می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد از سال آینده، تیم‌ها را برای دریافت مجوز حرفه‌ای ملزم به تیم‌داری در فوتبال زنان کند و آبی‌ها پیش از آنکه این الزام به‌وجود آید، به دنبال تیم‌داری هستند. در حالی‌که علی خطیر در ماه‌های گذشته پیگیری‌های اولیه را انجام داده بود، حالا گفته می‌شود در جلسات اخیر با مسئولان هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس، آبی‌ها چراغ سبز لازم را در زمینه تامین منابع مالی هم دریافت کرده‌اند و پروژه موردنظر برای تیم‌داری استقلال در فوتبال زنان در حال نهایی‌شدن است.

مدیران باشگاه استقلال در ماه‌های اخیر مذاکراتی را با مسئولان یکی از تیم‌های شاغل در لیگ برتر فوتبال زنان انجام داده بودند و حالا با توجه به رفع‌ و رجوع مشکلات مالی آبی‌ها، قرار است جلسه با مسئولان تیم موردنظر برگزار و سهمیه تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال زنان خریداری شود تا رسماً نام استقلال که به تازگی به استقلال خلیجِ فارس تغییر پیدا کرده، یکی از 10 تیم شرکت‌کننده در فصل آینده لیگ برتر فوتبال زنان باشد. یکی از مدیران باشگاه استقلال در گفت‌وگو با "ورزش سه" این خبر را تایید کرد.

پیش‌تر گمانه‌زنی‌هایی درباره تیم‌داری استقلال در فوتبال زنان و حتی سرمربیگری مرضیه جعفری (پرافتخارترین سرمربی فوتبال ایران با کسب 10 قهرمانی) در این تیم به میان آمده بود که حالا با توجه به اخبار منتشره، به نظر می‌رسد که عزم آبی‌ها برای تیم‌داری در فوتبال زنان جزم است و طی روزهای آینده این خبر به‌صورت رسمی از سوی مدیران باشگاه استقلال و مالکان جدید این تیم اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • تصاویر باورنکردنی از خشونت علیه زنان
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • تصاویری از لحظه سقوط زنان در مسابقات شترسواری در عربستان! | ویدئو
  • مسابقات شترسواری زنان در عربستان
  • پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی + فیلم
  • بهترین زمان نوشیدن شیر برای کاهش وزن
  • لباس نظامی روحانیون در جنگ با که؟!
  • (ویدئو) پوشش متفاوت زنان افغانستان در سال ۱۹۶۵