Web Analytics Made Easy - Statcounter

◄ ​ افزایش 80 درصدی قیمت بلیت پرواز زنجان-مشهد ماهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۷۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان افزایش نرخ بلیت موزه ها را آژانس‌داران باید بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، افزایش ۴ تا ۵ برابری قیمت ورودیه مکان‌های توریستی شامل موزه‌ها و امکان تاریخی در چند روز اول عید امسال بدون اعلام قبلی باعث نقد و گلایه همکاران در بخش تورهای ورودی شده است.

همکاران ما (تورگردانان) با توجه به نزول ارزش پول ملی در برابر ارزهای خارجی هیچ‌گونه مخالفتی با افزایش قیمت ورودیه‌ها چنانچه یکسال قبل از اجرا اعلام شود نداریم.

تورآوران به ایران از یکسال قبل نرخ تورهای خود را با احتساب قیمت‌های مصوب مکان‌های تاریخی و فرهنگی ایران به تورگردانان همتای خارجی خود اعلام می‌کنند و تغییر و تفاوت فاحش به عمل آمده که روی هزینه نهایی تور اثر می‌گذارد را نمی‌پذیرند و این تورگردان ایرانی است که باید زیان این افزایش قیمت‌ها را بپذیرد و بپردازند.

چنانچه به یاد داشته باشید در بهار سال گذشته در جلسه‌ای که هیأت مدیره و اعضای جامعه تورگردانان ایران همراه با معاون گردشگری و مسئولان دیگر وزارت در خدمتتان بودیم راجع به یکسان سازی نرخ ورودیه‌ها نیز نظر داشتید که این مورد تا کنون عملی نشده است.

بنابراین چنانچه ضرورت می‌دانید عنایتی در این مورد نیز کنید مزید امتنان است و برای اینکه قشرهای مختلف جامعه ایرانی قیمت کمتری بپردازند و از تخفیف ویژه برخوردار شوند، می‌شود برای قشرهای زیر تخفیف لازم را در نظر گرفت.

الف) دانش آموزان (همراه با معلمان و سرپرستان به صورت گروهی)

ب) دانشجویان (همراه با اساتید و سرپرستان به صورت گروهی)

پ) بازنشستگان همراه با یکی از اعضای خانواده

ت) فرهنگیان

ث) افراد تحت پوشش سازمانها و ارگان‌های ملی (جانبازان، خانواده‌های شهدا و بسیجی‌ها، سازمانهای بهزیستی، آزادگان و کمیته امداد و امثال آنها

چنانچه مطلع هستید از زمان جنگ اسرائیل و غزه متعاقب آن فاجعه بمب گذاری در کرمان ماههاست که به دلیل لغو بیشتر قریب به اتفاق تورهای ورودی به ایران آژانس‌های تورآور در وضعیت بسیار سخت و دشوار قرار دارند.

با عنایت به موارد مذکور استدعا می‌شود نرخ ورودیه‌ها برای تورهای ورودی به کشور برای امسال همانند سال قبل ثابت نگه داشته شود و افزایش قیمت مورد نظر از سال آینده اعمال شود.

کد خبر 6062594 فاطمه کریمی

دیگر خبرها

  • افزایش پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی اهواز در نوروز امسال
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و اهواز امروز پنجشنبه ۹ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و اهواز امروز چهارشنبه ۸ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و اهواز امروز سه‌شنبه ۷ فروردین + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • زیان افزایش نرخ بلیت موزه ها را آژانس‌داران باید بدهند
  • افزایش ۱۹ درصدی پرواز‌های فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳