Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسی تاثیرگذارترین بازیکن مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: کاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت cup.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «کاپ» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۸۶۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فرداشب در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد میزبانی می‌کند.

برناردو سیلوا که اعلام کرده از لوکا مودریچ و تونی کروس الهام می‌گیرد، ابراز امیدواری کرده آن‌‎ها مقابل این تیم جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کنند.

برناردو سیلوا در نشست خبری پیش از این بازی درمورد امکان تکرار قهرمانی فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا گفت:"تعجب نمی‌کنم چون این گروه در طول سال‌ها نشان داده که می‌توانیم به فینال برسیم. این لحظه جایی است که چالش‌های سخت شروع می‌شود، به همین دلیل است که تنها دو تیم از فوتبال انگلیس سه گانه را به دست آورده‌اند. ما دوست داریم در موقعیتی باشیم که بتوانیم برای تمام عناوین بجنگیم.

وضعیت سیتی در کورس قهرمانی لیگ برتر؟

مشخص است که تعطیلات آخر هفته خوبی برای ما بود. انتظار نداشتم هر دو تیم(آرسنال و لیورپول) امتیاز از دست بدهند... و الان شرایط دست ماست. خوشحالم اما فرصت زیادی باقی مانده است. دو هفته پیش، وقتی مقابل آرسنال بازی کردیم، به نظر می‌رسید همه چیز از بین رفته و اکنون همه چیز تغییر کرده است.

برد 4-0 فصل گذشته مقابل رئال مادرید؟

صادقانه بگویم، من دیگر آن بازی را تماشا نکرده‌ام. در فوتبال، یک بازی هرگز دو بار اتفاق نمی‌افتد. مادرید در این فصل قوی تر است، این احساس در برنابئو به من دست داد. آن‌‎ها می‌خواهند انتقام فصل گذشته را بگیرند.

آیا تونی کروس و لوکا مودریچ به شما الهام می‌دهند؟

بدون شک، آن‌ها نمونه‌هایی هستند که باید آن‌ها را دنبال کنید. 15 سال است که این کار را انجام می‌دهند و بعد از هر چیزی که به دست آورده‌اند، به کار خود ادامه می‌دهند. آن‌ها الگوی بچه‌ها هستند، ببینند در میدان چگونه رفتار می‌کنند.

غیبت کوین دی‌بروینه در بازی رفت؟

وقتی کوین در زمین است، همه چیز متفاوت است. ما با او بهتر هستیم، او به ما انگیزه می‌دهد و امیدواریم که بتواند خوب بازی کند.

بهترین تیم تاریخ باشگاه منچسترسیتی؟

ما می‌خواهیم چنین کاری انجام دهیم. ما یک لیگ برتر و همینطور دومین قهرمانی متوالی چمپیونزلیگ را می‌خواهیم، چیزی که هیچکس به آن دست پیدا نکرده است.

احساس بازیکنان سیتی از رویارویی با پرافتخارترین باشگاه اروپا؟

ما حداکثر احترام را برای مادرید به خاطر همه چیزهایی که در تاریخ خود به دست آورده قائل هستیم. تیم بسیار خطرناکی هستند چون تیمی هستند که به شیوه‌ای بسیار متفاوت‌تر از ما بازی می‌کنند. شما احساس می‌کنید کنترل بازی را در اختیار دارید و آن‌ها در یک لحظه دو گل می‌زنند. این احساس بسیار عجیبی است و به همین دلیل آن‌ها بارها قهرمان اروپا شده‌اند. از نظر فردی بهترین تیم جهان هستند، بنابراین ما برای رئال احترام زیادی قائل هستیم.

دیگر خبرها

  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • لیگ قهرمانان اروپا | دشمن آشنا در خانه بارسلونا
  • ادعای ستاره سیتی: ترسی از پادشاه اروپا نداریم
  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • جهت حمایت از تیم برای جدال با پاری سن ژرمن: حضور خوان لاپورتا در تمرینات بارسلونا
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بسکتبال با ویلچر انتخابی پارالمپیک؛ برتری مردان ایران مقابل کانادا
  • کانادایی‌ها مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان شدند
  • ضربات آزاد تماشایی و خلاقانه در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • کادوی فیفادی در یک پکیج تقدیم به پرسپولیس!