Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@20:33:46 GMT

صدور ویزای فرودگاهی در ارومیه تا 2 هفته آینده

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۶۸۷۹۶۱

صدور ویزای فرودگاهی در ارومیه تا 2 هفته آینده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۸۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، اردلان محمدپور افزود: براساس آخرین نقشه های هواشناسی با عبور امواجی بارشی طی امروز و فردا چهارشنبه بارندگی هایی در سطح استان رخ می دهد.

او گفت: احتمال بارش برف در نقاط کوهستانی، مرتفع و مناطق سردسیر وجود دارد، وزش باد گاهی شدید و احتمال وقوع گردو خاک و کاهش کیفیت دید در نیمه جنوبی استان پیش بینی شده است.

محمدپورخاطر نشان کرد: برای روز پنجشنبه بارشی پیش بینی نمی شود اما وزش باد و افزایش تدریجی دما تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد.

رییس اداره هواشناسی مهاباد افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تکاب با منفی سه درجه سانتی گراد سردترین شهر و شهرستان ارومیه گرم ترین نقطه استان با دمای ۱۴ درجه سانتی گراد بالای صفر بود.

او اضافه کرد: شهرهای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت اخیر اغلب بارانی بودند که بیشترین بارندگی در شهرهای تکاب، چایپاره، شاهین‌دژ و ارومیه ثبت شده است.

هواشناسی آذربایجان غربی در هفته جاری با صدور هشدار نارنجی از شهروندان، مسافران و رانندگان خواست تا نکات ایمنی در تردد جاده ای و سفر به این استان را طی فعالیت این سامانه در هفته جاری مد نظر داشته باشند.

رفت و آمد نکردن در کوهپایه ها و نقاط مرتفع و کوهستانی، اتراق نکردن در حوالی رودخانه ها و مسیلها از جمله مواردی هشداری است که شهروندان باید در نظر بگیرند.

دیگر خبرها

  • هوای آذربایجان‌غربی تا هفت درجه گرم‌تر می‌شود
  • هوای گرم در انتظار مازندران
  • پیش بینی رگبار و رعد برق تا اوایل هفته آینده
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی برای خودروهای سواری در مرز بازرگان
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان
  • افزایش دمای هوا در مهاباد از اواخر هفته جاری
  • پیش بینی ورود سامانه ضعیف بارشی به البرز
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در بزرگترین مرز زمینی کشور