Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: آزمون‌های پانزدهمین دوره جشنواره آموزشی رضوان در مؤسسه امام رضا(ع)، اهواز در حال برپایی است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۹۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا علیه‌السلام گفت: با نظر هیأت داوران بخش پرده خوانی و نقالی روستایی رضوی، ۱۰ نقال و پرده خوان در کنگان بوشهر به رقابت خواهند پرداخت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید زمانی معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا علیه‌السلام گفت: هنر نقالی، یکی از قدیمی‌ترین اشکال هنر تئاتر که از زمان‌های باستانی وجود داشته است و همچنین پرده‌خوانی یکی دیگر از شاخه‌های هنر تئاتری است که بر اساس کلام و داستان‌نویسی اجرا می‌شود. با توجه به اهمیت حفظ هنرهای باستانی کشور، جشنواره امام رضا (ع) یکی از بخش‌های جشنواره روستایی آسمان هشتم را به این موضوع اختصاص داده است.

معاون ترویج و جریان سازی بنیاد بین المللی امام رضا گفت: با فراخوان این موضوع، 32 هنرمند این عرصه با بارگزاری آثار خود در سایت شمس توس، اعلام آمادگی خود را برای شرکت در این بخش اعلام کردند.

هیأت انتخاب آثار هفدهمین جشنواره ملی تئاتر رضوی معرفی شدند

زمانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه موضوعیت پرده‌خوانی، امام رضا است، 6 نفر در رده سنی نوجوانان و 4 نفر در رده سنی بزرگسالان موفق به حضور در اختتامیه این رقابت‌ها شدند. داوری این بخش بر عهده آقای محسن میرزا علی از نقالان و پرده خوانان صاحب نام و به دبیری محمد جهانپا برگزار خواهد شد. باتوجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته اختتامیه این بخش با حضور برگزیدگان 6 و 7 اردیبهشت ماه در شهر کنگان بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای‌پیام/

دیگر خبرها

  • «رضوان»؛ ناشناخته‌ترین موشک بالستیک ایرانی که روانه پایگاه‌های اسرائیل شد/ نسل‌های ارتقاء یافته خانواده شهاب همچنان می‌درخشند +عکس
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های همدان برای اولین بار در کشور
  • رقابت ۱۰ نقال و پرده خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • شبیه‌سازی آزمون‌های شبه‌نهایی با امتحانات نهایی / برای شرکت در آزمون‌ها الزامی نیست
  • اجرای طرح جدید شورای نماز در روستا‌های استان برای اولین بار در کشور در استان همدان
  • طراحی سوالات قبل از ورود به آزمون مانند شرایط آزمون‌های نهایی است
  • رقابت ۱۰ پرده‌خوان در اختتامیه جشنواره روستایی آسمان هشتم
  • برگزاری آزمون شبه‌نهایی پایه دهم و یازدهم برای اولین‌بار
  • بدون عرفان حرکت انقلابی خشک و شکننده می‌شود
  • زمان‌بندی آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء قرآن اعلام شد