Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد -ایرنا - مرکز مدیریت راه اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد: تردد در گردنه اسدلی در محور بجنورد-اسفراین به دلیل بارش برف و لغزندگی سطح....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۶۹۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل بر خلاف همه هیاهو‌ها نشان داد کاملاً آسیب‌پذیر است

عملیات بی‌سابقه ایران در هدف قرار دادن عمق رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های نظامی آن، بازتاب گسترده‌ای در محافل عبری و غربی داشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در این باره، روزنامه صهیونیستی هاآرتص، به سرزنش دولت نتانیاهو پرداخت و نوشت: با حمله ایران، اسرائیل بهای اقداماتش را پرداخت.‌ها آرتص نوشت: با حمله ایران به اسرائیل، زمان پرداخت بهای اقدامات اخیر اسرائیل فرا رسید و این بار ممکن است هزینه غیرقابل تحمل باشد.

ترور سرتیپ زاهدی مانند تمام کشتار‌های هدفمند انجام شده توسط اسرائیل، غیرضروری و بیهوده بود و این بار خطرناک نیز بوده است. سرتیپ زاهدی یک نظامی بود. هدف از نابودی او مانند همه کشتار‌های هدفمند اسرائیل، ارسال پیام بازدارندگی و کاهش توانایی‌های نظامی طرف مقابل (در این مورد ایران) بود. آیا حتی یک افسر در ارتش اسرائیل وجود دارد که کشتن او به طور قابل توجهی، بر توانایی‌های نظامی اسرائیل تأثیر بگذارد؟ خیر وجود ندارد و هرگز وجود نخواهد داشت. چرا ما همواره معتقدیم در حماس، حزب‌الله یا ایران افسرانی حضور دارند که حذف آنان، امنیت ملی ما را بهبود می‌بخشد؟ اسرائیل زاهدی را ترور کرد، چون فرصت از بین بردن او فراهم شد و هنگامی که چنین فرصتی به دست می‌آید هیچ‌کس مقابل وسوسه شیرین اجرای یک ماموریت جیمز باندی مقاومت نمی‌کند. اما پس از آن چه می‌شود؟ اگر تا پیش از این اتفاقی رخ نداده بود بدان خاطر بود که ما اسرائیلی‌ها هرگز بهائی برای قتل‌هایی که مرتکب می‌شدیم نمی‌پرداختیم. چند سالی است که اسرائیل در لبنان، سوریه و همچنین در خاک ایران، تهران را به‌طور مداوم تحریک کرد و هیچ بهائی نپرداخته بود.

احمقانه است که باور کنیم طنابی که اسرائیل کشیده، پاره نمی‌شود. آن لحظه فرا رسیده است. مسئولیت حمله ایران به اسرائیل، برعهده کسانی است که ترور سرتیپ زاهدی در دمشق را تایید کردند. در این‌جا بحث اخلاق یا عدالت مطرح نیست، بلکه صرفا بحث عقل و درایت مطرح است. تحریک ایران در این برهه زمانی در حالی که نیرو‌های اسرائیل در غزه در حال عقب‌نشینی و تلفات دادن هستند و مرز‌های لبنان ملتهب است و کرانه باختری نیز تهدیداتی درباره انجام اقدامی خطرناکی مطرح کرده را نمی‌توان نادیده گرفت. اسرائیل در جنگ با خطرناک‌ترین و قدرتمندترین دشمنی است که تاکنون با آن رو‌به‌رو شده. آیا این همان چیزی است که مغز‌های متفکر، افرادی که دستور ترور را در دمشق دادند، می‌خواستند؟ آیا این همان چیزی است که ما اسرائیلی‌ها می‌خواهیم؟ آیا واقعا این چیزی است که ما در حال حاضر به آن نیاز داریم؛ جنگ با ایران؟ فقط دوباره نگویید که چاره‌ای جز این نبود. یک انتخاب وجود داشت: نکُشیم. آن شخصی که قاتلان را برای ترور سرتیپ زاهدی اعزام کرد، اسرائیل را در معرض خطر قرار داد.

در همین حال، روزنامه آمریکایی یو اس‌ای تودی درباره عملیات ایران نوشت: عملیات هوائی ایران، تاریخی است. لری جانسون مامور کهنه‌کار و سابق سیا هم اظهار کرد: آنچه می‌بینیم این است که علی‌رغم همه غوغا‌ها و منم منم کردن‌های اسرائیل درباره توانایی‌های عظیمش، ایران نشان داد که اسرائیل کاملاً آسیب‌پذیر است.

شبکه سی ان ان هم گزارش داده که «حمله ایران به اسرائیل، بزرگ‌ترین حمله در تاریخ با پهپاد و موشک‌های بالستیک بود. این حمله پنج ساعت طول کشید».

اسکات ریتر بازرس سابق تسلیحاتی سازمان ملل نیز در حساب ایکس خود در واکنش به حمله موشکی ایران به اسرائیل نوشت: چشم در برابر چشم. ایران با حداقل هفت موشک مافوق صوت جدید خود به پایگاه هوائی نواتیم حمله کرد. نواتیم محل استقرار جنگنده‌های اف-۳۵ است که به کنسولگری ایران در دمشق حمله کردند. حتی یک موشک ایرانی رهگیری نشد. به این فکر کنید. اسرائیل بی‌دفاع است.

روزنامه گلوبال تایمز هم گزارش داد: ایران با هوش راهبردی پاسخ داد و با موشک و پهپاد، با موفقیت، اهداف اصلی نظامی در اسرائیل را منهدم کرد.

«نداف آرگمن» رئیس سابق سازمان اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» هم گفته است: اگر بنیامین نتانیاهو از مقام خود کناره‌گیری نکند، اسرائیل را به سمت نابودی سوق می‌دهد و این سرانجام ما
خواهد بود.

شبکه آمریکایی‌ای بی‌سی نیوز به نقل از یک منبع نظامی اسرائیلی خاطر نشان کرد: ایران فقط پایگاه‌های نظامی را هدف قرار داد.

بنابر برخی گزارش‌ها، فرودگاه نظامی نواتیم به طور کامل در حملات موشکی و پهپادی ایران تخریب شد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ادامه توزیع لیتری یارانه سوخت امکان‌پذیر نیست
  • تغییر منابع و مصارف در جداول بودجه ۱۴۰۳ امکان‌پذیر نیست
  • آیا نرم افزار حسابداری استهلاک پذیر است؟
  • دین عقلانی، جذاب، فراگیر و فطرت‌پذیر است
  • وسواس؛ بیماری سمج اما درمان‌پذیر
  • آلمان میزبان بزرگ‌ترین ناوگان حمل‌ونقل تقاضامحور
  • فرمانده سابق سنتکام: در برابر ایران آسیب‌پذیر هستیم
  • اسرائیل بر خلاف همه هیاهو‌ها نشان داد کاملاً آسیب‌پذیر است
  • لزوم ارایه راه‌حل برای معرفی تجدیدپذیرها به حوزه صنایع