Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ای استخدام»
2024-04-18@02:11:39 GMT

استخدام کارگر ساده جهت کارگاه قنادی قم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۷۱۰۷۹۶

به یک کارگر ساده جهت کار در کارگاه قنادی در قم نیازمندیم. متقاضیان واجد شرایط میتوانند با شماره تلفن زیر ... نوشته استخدام کارگر ساده جهت کارگاه قنادی قم اولین....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ای استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.e-estekhdam.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ای استخدام» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۱۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان گفت: در بودجه مصوب سال جاری هفت پروژه شاخص در این منطقه با اعتباری معادل ۳۱۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به هفت پروژه شاخص در منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل خط انتقال پساب رینگ مرکزی پل وحید تا سی‌وسه پل، جابه‌جایی تأسیسات آب و احداث مسیر ویژه اتوبوس در خیابان حکیم‌نظامی حدفاصل پل فلزی تا سه‌راه شهدای غزه است.

وی افزود: این مسیر شامل ۱۳ ایستگاه با پایه پرتابل است که در آن‌ها فونداسیون، شاسی‌کشی فلزی بر فونداسیون، ستون و تیرهای فلزی، سقفی با پوشش نهایی پلی کربنات (دوجداره) به ضخامت چهار میلی متر، بدنه‌ای با ورق فلزی سی‌ان‌سی شده، شیشه‌های سکوریت باضخامت ۱۰ میلی‌متر، کف‌سازی سکو با وود پلاست قهوه‌ای با ضخامت ۲.۶ سانتی‌متر، سنگ گرانیت و موزائیک برای نابینایان، جدول‌های بتنی و نرده‌های فلزی رنگ‌آمیزی شده تهیه و اجرا شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های مصوب سال جاری در این منطقه گفت: در بودجه مصوب ۱۴۰۳ هفت پروژه شاخص در این منطقه با اعتباری معادل ۳,۱۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

کارگر ادامه داد: زیرساخت‌های شهر هوشمند، شبکه‌، ارتباطات و احیای دولت‌خانه صفوی سردر باغ هزارجریب توسعه پیدا کرده است.

وی با اشاره به احداث باغ مشاهیر اصفهان در منطقه ۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: برای طراحی باغ مشاهیر، علاوه‌بر بررسی ۹۰ اثر مشابه در جای‌جای جهان و مطالعات بومی‌سازی شده، طراحی این باغ بر مبنای معماری اصیل ایرانی انجام شده است.

وی اضافه کرد؛ این پروژه در نزدیکی باغ فرح‌آباد سابق قرار دارد و با توجه به تصاویر موجود از آن، ویژگی‌هایی از آن در طرح اقتباس شده است.

کارگر با اشاره به اینکه کاربری باغ مشاهیر خانواده‌محور است، گفت: در مساحت ۲۲ هکتاری این باغ فضای سبز، مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه قلب زمین، کوشک به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، دیواره اصفهان و آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر قرار دارد.

کد خبر 745033

دیگر خبرها

  • اجرای ۷ پروژه شاخص در منطقه ۵ اصفهان
  • چرا دانشمندان اسم این مورچه را «لرد وُلدمورت» گذاشته‌اند؟!
  • جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش پیدا شد
  • سیلاب جان ۳ نفر را در مسیر خاش - ایرانشهر گرفت
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش
  • مرگ یک کارگر بر اثر سقوط آوار سنگ
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است
  • پایه حقوق کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • ریزش ساختمان فرسوده در سبزوار منجر به مصدومیت ۲ کارگر شد
  • مرگ یک کارگر در ارتفاعات مهاباد