Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@21:32:46 GMT

مقام پنجمی بهنام احسان پور در رقابت های جهانی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۷۲۶۶۱۴

بهنام احسان پور به مقام پنجم وزن 61 کیلو گرم رقابت های جهانی کشتی آزاد اوزان غیر المپیکی رسید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۲۶۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام حسن مجتبی (ع) جلوه احسان و اکرام الهی است

ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: امام حسن مجتبی (ع) مظهر همه خوبی‌ها و جلوه احسان و اکرام الهی است.

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی‌نسب در گفت‌وگو با ایسنا، با گرامی‌داشت سالروز میلاد کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی (ع)، اظهار کرد:  سال ۱۴۰۳ دوبار به میلاد امام حسن (ع) مزین شده است که با توجه به این موضوع امیدواریم سال جدید با احسان و کرم آن حضرت سال پرخیر و برکتی باشد.

وی با بیان اینکه دستگیری از نیازمندان از ویژگی‌های بارز امام حسن (ع) است، افزود: ما نیز باید با تأسی به سیره امام حسن مجتبی (ع) در دستگیری از نیازمندان غفلت نکنیم که در این راستا نیز باید به ایتام که جز خدا و دست خیرین امیدی ندارند توجه ویژه شود.

این مسئول با توضیح اینکه امام حسن مجتبی (ع) مظهر همه خوبی‌ها و جلوه احسان و اکرام الهی است، متذکر شد: هر کس در ماه رمضان به یتیمی اکرام و احسان کند، خداوند در قیامت او را اکرام می‌کند و پاداش عظیمی در انتظار اوست.

امام جمعه سلطانیه با توضیح اینکه یتیم‌نوازی و اکرام و احسان به نیازمندان درس مهم ماه رمضان است، خاطرنشان کرد: امام حسن (ع) به‌عنوان کریم اهل‌بیت (ع)، چندین بار اموال خود را در راه خدا بخشید و نمونه برجسته انسان‌دوستی و یتیم‌نوازی هستند، بخشندگی و دادرسی محرومان ایشان را به کریم اهل‌بیت (ع) مشهور کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • اجرای زیبای احسان یاسین در برنامه محفل
  • مریم طوسی در آفریقای جنوبی نقره‌ای شد
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • برترین گل‌های هر یک از رقابت‌های المپیک و جام جهانی مردان در 20 سال اخیر / فیلم
  • ۱۰ چالش کلیدی میان چین و آمریکا در ۲۰۲۴
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی فوتبال
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • امام حسن مجتبی (ع) جلوه احسان و اکرام الهی است
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان در مقدماتی جام جهانی از تلویزیون+ از شبکه ۳ و آنلاین