Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@18:22:46 GMT

ناگت مرغ و ذرت

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۰۷۳۵۴۱۳

خبرگزاري آريا- ناگت مرغ و ذرت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۳۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، شبکه 12 تلویزیون اسرائیل اعلام کرد که 30 سرباز  احتیاط ارتش اسرائیل حاضر نیستند برای حمله به رفح آماده شوند.

این شبکه تلویزیونی گزارش داد که دلیل تمرد این سربازان و مخالفت شان آمادگی جهت حمله به رفح «ناتوانی شان در ادامه جنگ» است.

 در همین حال، بتسلئیل سموترش وزیر دارایی رژیم اسرائیل خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم گفت: اگر  حمله به رفح را لغو کردی دولت تو دیگر صلاحیت ادامه دادن ندارد.

 

شهادت بیش از 100هزار نفردرصورت حمله رژیم صهیونیستی به رفح

 

مدیرکل دفتر رسانه ای دولت غزه، هشدار داد که در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح در جنوب باریکه غزه که 2 میلیون و 300 هزار فلسطینی در آن ساکنند، شمار شهدا به بیش از 100 هزار نفر خواهد رسید.

اسماعیل ثوابته مدیرکل دفتر رسانه ای دولت غزه، در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: ارتش صهیونیستی به نسل کشی و پاک سازی قومی مردم فلسطین ادامه می دهد.

ثوابته ادامه داد: تاکنون در جنگ غزه بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده، بیش از 77 هزار نفر مجروح و بیش از 5000 فلسطینی از سوی نیروهای دشمن صهیونیستی بازداشت شده اند.

وی خاطر نشان کرد، بیش از 7 هزار فلسطینی زیر آوار هستند و بیش از 370 هزار واحد مسکونی منهدم شده اند همچنین از مجموع 35 بیمارستان در باریکه غزه فعالیت 32 بیمارستان متوقف شده است.

ثوابته با اشاره به نزدیک شدن فصل تابستان، گفت: اهالی غزه به دلیل شیوع بیماری در نتیجه بمباران زیرساخت‌ها و شبکه‌ آب از سوی دشمن صهیونیستی، زندگی سختی را می گذرانند.

به گفته این مسئول فلسطینی، دشمن مانع از ورود 600 هزار تن کمک های بین المللی به غزه شده است.

ثوابته با اشاره به تهدید دشمن صهیونیستی به حمله به رفح که دو میلیون و سیصد هزار فلسطینی در آن ساکنند، هشدار داد که در صورت شروع حمله، تعداد شهدای فلسطینی به بیش از صد هزار نفر افزایش خواهد یافت.

 

دیگر خبرها