Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فیروز الدین فیروز وزیر صحت عامه کشور، امروز شفاخانه ۳۰ بستر زندان پلچرخی کابل را افتتاح و به بهره برداری رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۳۵۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر

تین نیوز

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: زمان خدمات رسانی در تمام خطوط درون شهری مترو تهران در شب های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رضا محمدنژاد در این باره اظهار کرد: مترو تهران به منظور تکریم شب زنده داران و تسهیل تردد آنها به مساجد، حسینیه ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس دهی در خطوط درون شهری مترو در شب های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان تا ساعت ۲ بامداد افزایش می یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره برداری مترو تهران در نخستین شب قدر، در شامگاه جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ خدمات رسانی ویژه خود را آغاز می کند، تصریح کرد: در این راستا سرویس دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین ماه) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

سرپرست شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به خدمات رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب های قدر نیز گفت: در شب های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان (۱۲ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳) هم سرویس دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، محمدنژاد خاطرنشان کرد: مترو تهران در شب های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات رسانی شبانه ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت صید و صیادی و بهره برداری از آبزیان دریاچه سد ارس
  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • بهره برداری از 147 طرح کشاورزی در سال جهش تولید
  • ساعات فعالیت مترو تهران در شب های قدر
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم