Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- عملیات اجرایی مدرسه ابتدایی خیرساز شهدای بانک رفاه کارگران در روستای تنگ سریز شهرستان بویراحمد روز یکشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۴۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ محمد اسلامی درباره این شهرک به خبرنگار صداوسیما گفت: این طرح دو ویژگی دارد؛ یکی این که موتور برون‌رفت شهر بوشهر از بن‌بست و توسعه این بخش از بوشهر است که با ابتکار و همت استاندار در حال انجام است و گشایشی برای مردم است که با همکاری و مشارکت سازمان انرژی اتمی و سازمان ملی زمین و مسکن این طرح انجام می‌شود.

محمد اسلامی با بیان این که دیگر ویژگی این طرح برای همکاران ما است، افزود: مهمترین دغدغه همکارن ما مسکن است، زیرا بخش هسته‌ای متفاوت از دیگر نهاد‌ها است. ما در سازمان انرژی اتمی بایستی برای رفع دغدغه همکاران خود و خانواده‌هایشان باشتاب پاسخگو باشیم.

او اضافه کرد: با همکاری میان‌دستگاهی، این زمین انتخاب و فرآیند قانونی آن پیموده شد و پیمانکار اکنون پای کار است تا زمین را آماده کند؛ که، چون این زمین ساحلی است، آماده‌سازی قابل ملاحظه‌ای دارد و باید زودتر انجام شود.

طرح ۳۵۰۰ واحدی نیروگاه با معماری اصیل بوشهر اجرا می‌شود

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: نقشه شهرسازی که در طرح ۳۵۰۰ واحدی نیروگاه اتمی اجرا می‌شود، برگرفته از معماری اصیل، سنتی و تاریخی شهر بوشهر است و با رعایت این اقلیم اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آغاز ساخت عملیات اجرایی مرکز بهداشت امام سجاد (ع) در همدان
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز مرحله جدید طرح یسنا در کهگیلویه و بویراحمد
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • افزایش آمار شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات طوفان الاقصی
  • آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد