Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:در جلسه هیات دولت به ریاست حجت الاسلام حسن روحانی تصویب شد که دولت بخشی از بدهی‌های خود را از طریق انتشار اوراق مشارکت خزانه اسلامی و صکوک....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۵۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، بن‌ جمال که یکی از برگزارکنندگان تظاهرات هفتگی حامیان فلسطین در لندن است در حاشیه راهپیمایی امروز (شنبه) به خبرنگاران گفت: این هفته ما شاهد تصاویر تکان دهنده‌ای از گورهای دسته‌جمعی در غزه بودیم. فلسطینی‌هایی که با دست‌های بسته به ضرب گلوله کشته شدند، اما دولت ما تصمیم گرفت که با تداوم فروش سلاح به رژیمی که این جنایات را صورت می‌دهد، بخشی از محور نسل‌کشی باشد.

وی افزود: به همین دلیل است که ما تظاهرات می‌کنیم تا پیام خود را به گوش مقام‌های دولتی برسانیم.

به تازگی منابع رسانه‌ای فلسطین از کشف یک گور دسته جمعی دیگر در بیمارستان ناصر در شهر «خان یونس» خبر دادند. گفته می‌شود که در این گور دسته جمعی پیکر ۷۳ شهید فلسطینی کشف شده است.

معاون نخست وزیر انگلیس چهارشنبه گذشته در پارلمان انگلیس ادعا کرد که دولت لندن به نتیجه تحقیقات رژیم صهیونیستی، به‌عنوان عاملان این جنایت وحشتناک جنگی، اکتفا می‌کند.

الیور داودن این طور ادعا کرد: «ما از دولت دموکراتیک اسرائیل انتظار داریم که هرگونه ادعای سوء رفتار را بررسی کند، این دقیقاً همان کاری است که آنها انجام می دهند».

دولت لندن اصرار دارد که هرگونه مقایسه با گرایش منفی علیه رژیم اسرائیل قابل پذیرش نیست. اما هزاران تن از حامیان فلسطین امروز در تظاهرات لندن تاکید کردند که دیدگاه و مواضع آن‌ها در قبال تحولات غزه با دولت این کشور متفاوت است.

معترضان برای بیست‌وهشتمین هفته متوالی در خیابان‌های مرکز پایتخت انگلیس سرازیر شدند تا ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام همبستگی کنند. پیام اصلی آن‌ها در این حرکت اعتراضی، توقف فوری جنگ در غزه، تحریم تسلیحاتی رژیم اسرائیل و امدادرسانی به ساکنان غزه بود.

معترضان در حالی که پرچم فلسطین را به اهتزاز در می‌آوردند شعارهایی را در خصوص عدالتخواهی برای مردم فلسطین و پایان نظام آپارتاید سر دادند. آن‌ها ابتدا در میدان پارلمان انگلیس تجمع و پس از سردادن شعارهای ضد اسرائیلی به سمت هاید پارک تظاهرات کردند.

رسانه‌های انگلیس در آستانه تظاهرات امروز، با انتشار گزارش‌های جهت‌دار ادعا کردند که یهودیان ساکن این کشور از تحرکات حامیان فلسطین وحشت‌زده‌اند. بر اساس گزارش‌ها، آن‌ها قرار بود امروز به بهانه مقابله با گسترش یهودستیزی تظاهرات کنند اما این مراسم را در سایه فضاسازی‌های تبلیغی علیه حامیان فلسطین به تعویق انداختند.

بن جمال به خبرنگاران گفت که در راهپیمایی امروز، اقشار مختلف مردم اعم از جامعه پزشکان، دانشجویان، پیروان مذاهب مختلف از جمله هزاران تن از یهودیان حضور دارند.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: به رغم آنچه رسانه‌ها گزارش دادند، این تظاهرات، یک حرکت نفرت‌انگیز نیست، بلکه بر پایه اصول دفاع از ارزش‌های انسانی است؛ اصولی که گستره آن تا فلسطین ادامه دارد.

این فعال مدنی تصریح کرد: مردم فلسطین مانند همه انسان‌ها حق دارند که آزادانه در سرزمین خود زندگی کنند.

 این درحالیست که رژیم صهیونیستی طی نزدیک به هفت ماه گذشته، کشتار گسترده‌ای را در غزه به راه‌ انداخته و ضمن بستن تمام گذرگاه‌ها، این منطقه را به یک ویرانه تبدیل کرده است.

بر اساس گزارش‌ها، تاکنون افزون بر ۳۴ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۷ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت انگلیس بخشی از محور نسل‌کشی در غزه است
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است