Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل منابع طبیعی کهگیلویه و بویراحمد از محکوم شدن پیمانکاری که اقدام به تخریب درختان بلوط در محور یاسوج- اصفهان کرده خبرداد. .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۶۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری

رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج در حین انجام عملیات لوله گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

او ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی بمنظور جلوگیری ازآب گرفتگی معابر و براساس برنامه ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟