Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاکارتا – ایرنا - این روزها دغدغه فکری و ذهنی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران به ویژه پس از برجام توسعه کشور و گسترش مناسبات اقتصادی با....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۷۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت واحدهای گشتی پلیس به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در نوروز

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا از تقویت واحدهای گشتی به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در ایام نوروز خبر داد و گفت: اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با سرقت ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار فرامرز به‌گذر با حضور در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی عمار (نیمه دوم تعطیلات نوروزی) ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، برنامه‌ریزی و تلاش کارآگاهان در سراسر کشور از ابتدای طرح نوروزی تاکنون شاهد کاهش سرقت و افزایش کشفیات بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی با همه توان در کنار دیگر سازمان‌ها به عنوان تأمین‌کننده امنیت و آرامش مردم برخورد با جرایم را با جدیت به عهده دارد، افزود: سرعت و دقت عمل در پیگیری و پی‌جویی کشف جرایم از طریق علمی از اهمیت بالایی برخوردار است.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: از آغاز طرح نوروزی گشت‌های خودرویی و موتوری به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند که امیدواریم در این ایام مسافران و شهروندان با رضایت کامل تعطیلات را به پایان ببرند.

وی با تاکید بر رعایت شهروندان بر توصیه‌های پلیس در خصوص جلوگیری از سرقت به ویژه سرقت از منزل تاکید و تصریح کرد: به منظور مبارزه با سرقت گشت‌های پلیس آگاهی در این ایام افزایش داشته که عملکرد آنها به صورت شبانه‌روزی ثبت و از سوی کارشناسان ستادی مورد رصد قرار می‌گیرد.

به‌گذر با بیان اینکه برای مقابله با سرقت وسایل نقلیه و داخل خودرو اقدامات باید به صورت جدی پیگیری شود، گفت: رعایت نظم و انضباط در تمامی حوزه‌های مأموریتی و عملیاتی پلیس آگاهی بسیار مهم و مد نظر است که بر این مبنا مأموریت‌ها باید به شکل مطلوب اجرا شود.

جانشین رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به طرح پایش پابندهای الکترونیکی نیز که به صورت عملیاتی در سه استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: با نصب پابندهای الکترونیکی بر جامعه هدف می‌توان در پیشگیری و مقابله با سرقت اثرگذار بود.

وی در پایان ضمن توصیه به ارائه هشدارهای انتظامی در حوزه مأموریت‌های پلیس آگاهی جهت هوشیاری شهروندان گفت: مشارکت همه جانبه مردم، پلیس را در جهت تحقق امنیت و آرامش همگانی یاری می‌کند که امید است با اجرای دقیق و کامل این مأموریت‌ها بتوانیم نیمه دوم نوروز را با سربلندی طی کنیم، همچنین در نیمه اول تعطیلات نوروزی امسال مجموع کشفیات این پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 739635

دیگر خبرها

  • تشکر دولت منتخب اندونزی از رئیس جمهور ایران
  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • تقویت واحدهای گشتی پلیس به منظور کشف به موقع سرقت و امنیت شهروندان در نوروز
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: ایران از حقش در میدان گازی «آرش» عقب‌نشینی نمی‌کند
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • جمهوری آذربایجان آمادگی دارد تا دیپلمات‌های خود را به ایران اعزام کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس به تهران سفر می‌کند
  • رئیس دفتر سیاسی حماس امروز به تهران می آید | دیدار اسماعیل هنیه با امیر عبداللهیان