Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: استاندار کرمانشاه، با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان کرمانشاه، گفت: در صورت اجرایی شدن طرح منطقه آزاد قصرشیرین وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه تقویت می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۸۰۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل هاشم علایی در بازدید از عملیات زیرسازی و آسفالت ناحیه صنعتی نیر گفت: این طرح به طول ۱.۵ کیلومتر و در ۲ باند رفت و برگشت خیابان اصلی در حال اجرا است که برای انجام آن اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی هزینه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای خط انتقال و منبع آب زمینی و هوایی این ناحیه صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی به عنوان یک سازمان توسعه‌ای نقش بسزایی در جذب سرمایه‌گذاران دارد و بر این اساس از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز واحد‌های تولیدی استفاده خواهد شد.
او مساحت ناحیه صنعتی نیر را ۳۰ هکتار اعلام کرد و گفت: در این ناحیه صنعتی۶۳ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده است که تاکنون ۱۱ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‌های ذیصلاح شده‌اند.
علایی از طرح توسعه ناحیه صنعتی نیر خبر داد و افزود: با توجه به کمبود زمین صنعتی، مطالعات توسعه ناحیه صنعتی نیر آغاز شده و امیدواریم با توسعه آن شاهد حضور سرمایه‌گذاران جدید در این شهرستان باشیم.

دیگر خبرها

  • نرخ خرید برق از نیروگاههای مقیاس کوچک افزایش یافت
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است
  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود
  • در سال ۱۴۰۳ حداقل ۱۰۰ هزار میلیارد سرمایه گذاری خارجی خواهیم داشت
  • شهرداری امسال چقدر سرمایه گذاری خارجی خواهد داشت؟
  • حمایت از سرمایه گذاران در دستور کار قرار گیرد
  • بالاماندن نرخ بهره در آمریکا برای جهان نگران‌کننده است
  • زیرسازی ناحیه صنعتی نیر تکمیل می‌شود
  • حمایت از سرمایه‌گذاران و اتباع روسی مقیم استان یزد