Web Analytics Made Easy - Statcounter

◄برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و ترانزیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۷۹۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم، گفت: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰۰۰۰ بازدیدکننده سال خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا طحانیان شامگاه شنبه _هشتم اردیبهشت_ در برنامه بهار بهار اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ با بیش از ۴۰ عنوان نمایشگاهی و ۳۰۰۰۰۰ بازدیدکننده سال خوبی بود و بر این اساس سال ۱۴۰۳ را با نمایشگاه خودروها آغاز کرده و بیش از ۳۰۰۰۰ بازدیدکننده داشتیم.

وی افزود: هم‌زمان با هفته فرهنگی اصفهان تلاش شد سهم کوچکی در این بزرگداشت داشته باشیم و بر این اساس نمایشگاه گل و گیاه و سوغات را داریم که تا دهم اردیبهشت ادامه دارد و تا کنون بیش از ۲۵۰۰۰ بازدیدکننده از تمام کشور داشتیم‌.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در خصوص برنامه‌های پیش‌روی نمایشگاه بین‌المللی مطرح کرد: یکی از مهم‌ترین مباحث و هدف‌گذاری‌ها آن است که نقش اصلی خود را ایفا کنیم و در این راستا نمایشگاه‌ها به‌عنوان شتاب‌دهنده و شبکه‌ساز نقشی مهم در مباحث اقتصادی دارند و در کنار این موضوع مباحث اجتماعی نیز قابل اهمیت است.

طحانیان با بیان اینکه سال ۱۴۰۳ برای ما سالی ویژه است و در این راستا بیش از ۴۵ عنوان نمایشگاهی داریم، اظهار کرد: نیاز بازار موضوعی مهم است که نمایشگاه‌ها متناسب با آن برگزار می‌شود، در کنار نمایشگاه‌ها رویدادهای تخصصی نیز امری قابل توجه است که در سال گذشته بیش از ۱۷۰ رویداد تخصصی برگزار شد.

وی ادامه داد: شروع فاز ۲ نمایشگاه از دیگر موارد قابل توجه در سال گذشته بود و امید است سالن همایش و تجارت به‌زودی به بهره‌برداری برسد و باید گفت نمایشگاه اصفهان از نظر سازه و زیرساخت منحصر به‌فرد است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی در استان عمری بیش از ۳۰ سال دارد، خاطرنشان کرد: از نظر تعداد نمایشگاه در سطح کشور در رتبه دوم قرار داریم و در این راستا نمایشگاه بستری برای نشان دادن صنعت و ظرفیت اصفهان است‌.

طحانیان عنوان کرد: نمایشگاه فرش، طلا، فولاد، فن‌نما، دام و طیور و کشاورزی از جمله نمایشگاه‌های مطرح است که در سطح بین‌المللی نیز حرفی برای گفتن دارد، همچنین ۳ نمایشگاه برای دیگر کشورها برنامه‌ریزی شده است.

کد خبر 748589

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین نمایشگاه حمل و نقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب