Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشگاه پنجم مرداد اراک از 8 دی میزبان سومین دوره رقابت های تور ایرانی تنیس روی میز خواهد بود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۰۸۱۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیمونه اینزاگی سومین سرمربی سری آ با گلزنی در 40 بازی پیاپی

اینتر سیمونه اینزاگی عادت به زدن گل در هر بازی کرده است

طرفداری | اینتر تحت هدایت سیمونه اینزاگی در 40 بازی متوالی در سری آ موفق به گلزنی شده است.

اینتر در هفته سی و دوم فصل 2023/24 سری آ مقابل میهمانش کالیاری به تساوی 2-2 رسید. اوپتا نکاتی از این دیدار منتشر کرد:

اینتر با باز کردن دروازه کالیاری، رکورد جدیدی در تاریخش در زمینه گلزنی در بازی های پیاپی سری آ به ثبت رساند. نراتزوری در تمام 32 بازی از این فصل و 8 بازی آخر فصل قبل یعنی مجموعا در 40 بازی متوالی به گل رسیده. نراتزوری آخرین بار در بازی برگشت فصل قبل مقابل مونتزا گلزنی نکرده است (شکست 1-0 در سن سیرو). سیمونه اینزاگی سومین مربی تاریخ سری آ است که تیم تحت هدایتش در حداقل 40 بازی متوالی گلزنی می کند. یوونتوس آنتونیو کونته با گلزنی در 43 دیدار متوالی بین فوریه 2013 و مارس 2014 و یوونتوس ماسیمیلیانو الگری با گلزنی در 44 مسابقه پیاپی بین اکتبر 2016 و دسامبر 2017 دو مربی دیگر هستند.  هاکان چالهان اوعلو بازیکنی است که در فصل جاری 5 لیگ برتر اروپا بیشترین گل از روی نقطه پنالتی را به ثمر رسانده است (9). در بین تیم های 5 لیگ برتر اروپا در فصل جاری اینتر بیشترین ضربه پنالتی را به دست آورده (13) و بیشترین گل ها را نیز از این روش به ثمر رسانده است (12).  از زمان 3 امتیازی شدن هر برد در سری آ (1994/95)، هاکان چالهان اوعلو دومین هافبک اینتر پس از ایوان پریشیچ است که در یک فصل تعداد گل هایش دو رقمی می شود. پریشیچ نیز در فصول 2016/17 و 2017/18 موفق به زدن 11 گل شده بود. هاکان همچنین در زمینه بهترین آمار گلزنی در یک فصل نیز به رکورد قبلی خود یعنی 11 گل در فصل 2013/14 با هامبورگ رسید. مارکوس تورام در این فصل از لیگ ایتالیا آمار 11 گل و 7 پاس گل را ثبت کرده. از فصل 2004/05 تورام دومین بازیکن اینتر است که در اولین فصل حضورش در سری آ بیش از 10 گل در یک فصل می زند و بیش از 5 پاس گل به هم تیمی هایش می دهد. نفر قبلی ساموئل اتوئو در فصل 2009/10 بود (12 گل و 6 پاس گل). همچنین تورام یکی از سه بازیکن فصل جاری سری آ با آمار 10+ گل و 5+ پاس گل محسوب می شود. ژیرو از میلان و دیبالا از رم دو بازیکن دیگر با چنین آماری هستند. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است
  • ایران برای نخستین بار میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی شد
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • برگزاری سومین رویداد بین المللی نوروتاک
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود
  • سومین ایرانی در نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • سیمونه اینزاگی سومین سرمربی سری آ با گلزنی در 40 بازی پیاپی
  • حذف زودهنگام زنان ایرانی از مسابقات بین‌المللی تنیس روی میز
  • میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی
  • ایران، میزبان رقابت‌های تنیس ساحلی